fbpx
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1670492488008-0'); });
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1670492389204-0'); });
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1670492446879-0'); });

Amerika presudila i izabrala aute koje morate izbjegavati

Autor: Index.hr

DALLAS - I dok studije kvalitete novih vozila više ne donose velika iznenađenja, lista najkvalitetnijih trogodišnjaka jasno govori koje automobile treba izbjegavati.

Tako JD Power u najnovijem istraživanju pod nazivom Vehicle Dependability Study (VDS) potvrđuje Toyotu kao predvodnika u kvaliteti s 10 pobjeda u segmentima, ali i još jednom pokazuje kako su premium automobili izuzetno kvalitetni.

Studija se neprekidno provodi već 28 godina, a ove godine je obuhvatila više od 35.000 vozila proizvedenih 2014. godine. Pouzdanost automobila definira se utvrđivanjem broja problema koje su zabilježeni na 100 automobila u razdoblju od 12 mjeseci. Detektira se mogućih 177 kvarova u osam kategorija.

I dok je industrijski prosjek 156 problema na 100 vozila, top 10 najprodavanijih modela u Americi ima 134 problema na 100 vozila. Dobra je stvar za Amere i da dva izuzetno popularna modela, Toyota Camry i Ford F-150, i nakon tri godine nisu sklona kvarovima.

Lexus i Porsche su očekivani apsolutni pobjednici sa 110 prijavljenih problema na 100 automobila. Slijede Toyota (123 PP100), Buick (126 PP100) i Mercedes (131 PP100).

No, na neslavnom popisu deset najgorih modela čak šest dolazi iz FCA (Fiat Chrysler). I dok većina njih nema tržišni značaj za Europu, postoje i modeli za koje se nikako ne bi nadali da će biti na neslavnoj listi. Tako su se tu našli Fiat 500L, a vrlo blizu se nalaze Ford Fiesta i Focus. Posebno iznenađuje ulazak Mercedesa CLA koji Amerima već godinama nikako ne sjeda. S druge strane C i E klasa su bile i ostale u samom vrhu, a GLK pobijedio je u svom segmentu.

A ako se pitate što se na automobilima najčešće kvari, odgovor je sasvim jasan. Najveći problem predstavlja elektronika, posebno dio vezan uz infotainment koji čini 22% kvarova. Sve češće poslušnost otkazuje akumulator, što se prije nije događalo.

Autor: Index.hr
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1544621488181-7'); });
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1544621488181-8'); });

ZADNJE VIJESTI

var mpn_wi={userId:11760,siteId:102020,widgetId:103929,widgetType:0};if(void 0===mpn_ref)var mpn_ref=[mpn_wi];else mpn_ref.push(mpn_wi);var mpn_sid=document.getElementById('monadplugscript');if(!mpn_sid){var mpn_dt=new Date,mpn_ns=document.createElement('script');mpn_ns.id='monadplugscript',mpn_ns.type='text/javascript',mpn_ns.defer=!0,mpn_ns.src='//cdn.monadplug.com/format/native/js/hood.js?v='+mpn_dt.getYear()+mpn_dt.getMonth()+mpn_dt.getUTCDate()+mpn_dt.getUTCHours();var pmn_os=document.getElementsByTagName('script')[0];pmn_os.parentNode.insertBefore(mpn_ns,pmn_os)}
ga('send', 'event', 'Monad_underarticle', 'pageview'); (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});