Ljubitelji automobilizma, pripremite se za nezaboravan viken...
Citroën Berlingo jednostavno ne gubi dah
Novi redizajn na Berlingu donosi više opreme i novi BlueHDi motor, čime se ovaj praktični Citroën najbolje iskazuje na obiteljskim putovanjima
Jedan od predvodnika segmenta malih dostavnjaka, ovdje u obiteljskoj izvedbi Multispace, i dalje nalazi načine kako privući nove kupce. Berlingo je sredinom lipnja prošle godine stigao na hrvatsko tržište u redizajniranom izdanju te na prvi pogled – bez previše dizajnerskih novosti izvana, čime zadržava prepoznatljivi izgled. Međutim, nimalo neugledan! Drukčija maska donosi upadljivija LED svjetla, a naročito dobro izgleda ako odaberete XTR opremu, poput testiranog modela, s izraženim ojačanjima na braniku. S druge strane, zatamnjena stražnja stakla, osim estetici, pridonose i ugodi u vožnji. Velika i pregledna kabina time je znatno ugodnija za boravak tijekom ljetnih vrućina.
Dizajn kabine izveden je po uzoru na provjerenog prethodnika, također s novostima: nove presvlake, odvojena stražnja sjedala, manji estetski detalji i bogatija oprema. Najveća novost u vidu opreme je upravo veliki 7-inčni ekran osjetljiv na dodir (5.600 kn u nadoplati), koji u ovakvom XTR izdanju stiže i s navigacijom. Tako se pokazuje izuzetnim obiteljskim suputnikom na dugim putovanjima, gdje uz čak pet putnika možete povesti i mnoštvo prtljage straga te kućnog ljubimca. U brojkama, prtljažnik iza velikih podiznih vrata prima 675 litara, odnosno 1350 litara do krova. Kada spustite drugi red sjedala, raspoloživi volumen raste i do 3000 litara. Tada postaje i pravi radnik, sposoban i za ozbiljnije teretne zadatke.
Ispod poklopca motora kuca novi 1,6-litreni BlueHDi sa 120 KS, koji je uparen s ručnim šesterostupanjskim mjenjačem – bez sumnje najbolja kombinacija za novi Berlingo. Motor je vrlo tih i uglađen u gotovo čitavom rasponu okretaja, a s momentom od 300 Nm neće imati problema s vučom ni pod punim opterećenjem. U prosjeku konzumira zavidnih 6 l/100 km. U vožnji je podjednako udoban, bilo prazan ili pod teretom, a ovjes puno tiše apsorbira neravnine i udarce s loših prometnica, čime je u vožnji ugodniji od prethodnika i manje umara na drugim rutama. Testni primjerak je s cijenom višom od 175.000 kuna zakoračio u mrvicu prezahtjevne vode, ali ako oduzmemo kameru za pomoć pri parkiranju sprijeda (3.800 kuna) i ostale stvari bez kojih se realno može, ovakav Berlingo je dostupan za cifru od 160.000 kuna.
ZAKLJUČAK
Ako ste istovremeno čovjek koji posjeduje privatnu firmu, a uz to jako vam je stalo do obitelji mislimo da smo pronašli rješenje za vas. Berlingo u šminkerskom XTR izdanju najmanje djeluje radnički, a za svakodnevnu uporabu će poslužiti idealno – za sretnu i veliku obitelj.
ZADNJE VIJESTI
Promjene u zvuku motora vašeg automobila mogu biti znak raz...
Tehnologija poluprovodničkih baterija (krutog stanja, eng...
Električni automobili ključan su dio europskih planova zel...