fbpx
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1670492488008-0'); });
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1670492389204-0'); });
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1670492446879-0'); });

Citroën Berlingo jednostavno ne gubi dah

Autor: Automobili.hr

Novi redizajn na Berlingu donosi više opreme i novi BlueHDi motor, čime se ovaj praktični Citroën najbolje iskazuje na obiteljskim putovanjima

Jedan od predvodnika segmenta malih dostavnjaka, ovdje u obiteljskoj izvedbi Multispace, i dalje nalazi načine kako privući nove kupce. Berlingo je sredinom lipnja prošle godine stigao na hrvatsko tržište u redizajniranom izdanju te na prvi pogled – bez previše dizajnerskih novosti izvana, čime zadržava prepoznatljivi izgled. Međutim, nimalo neugledan! Drukčija maska donosi upadljivija LED svjetla, a naročito dobro izgleda ako odaberete XTR opremu, poput testiranog modela, s izraženim ojačanjima na braniku. S druge strane, zatamnjena stražnja stakla, osim estetici, pridonose i ugodi u vožnji. Velika i pregledna kabina time je znatno ugodnija za boravak tijekom ljetnih vrućina.

Dizajn kabine izveden je po uzoru na provjerenog prethodnika, također s novostima: nove presvlake, odvojena stražnja sjedala, manji estetski detalji i bogatija oprema. Najveća novost u vidu opreme je upravo veliki 7-inčni ekran osjetljiv na dodir (5.600 kn u nadoplati), koji u ovakvom XTR izdanju stiže i s navigacijom. Tako se pokazuje izuzetnim obiteljskim suputnikom na dugim putovanjima, gdje uz čak pet putnika možete povesti i mnoštvo prtljage straga te kućnog ljubimca. U brojkama, prtljažnik iza velikih podiznih vrata prima 675 litara, odnosno 1350 litara do krova. Kada spustite drugi red sjedala, raspoloživi volumen raste i do 3000 litara. Tada postaje i pravi radnik, sposoban i za ozbiljnije teretne zadatke.

citroen2-f-142017

Ispod poklopca motora kuca novi 1,6-litreni BlueHDi sa 120 KS, koji je uparen s ručnim šesterostupanjskim mjenjačem – bez sumnje najbolja kombinacija za novi Berlingo. Motor je vrlo tih i uglađen u gotovo čitavom rasponu okretaja, a s momentom od 300 Nm neće imati problema s vučom ni pod punim opterećenjem. U prosjeku konzumira zavidnih 6 l/100 km. U vožnji je podjednako udoban, bilo prazan ili pod teretom, a ovjes puno tiše apsorbira neravnine i udarce s loših prometnica, čime je u vožnji ugodniji od prethodnika i manje umara na drugim rutama. Testni primjerak je s cijenom višom od 175.000 kuna zakoračio u mrvicu prezahtjevne vode, ali ako oduzmemo kameru za pomoć pri parkiranju sprijeda (3.800 kuna) i ostale stvari bez kojih se realno može, ovakav Berlingo je dostupan za cifru od 160.000 kuna.

ZAKLJUČAK

Ako ste istovremeno čovjek koji posjeduje privatnu firmu, a uz to jako vam je stalo do obitelji mislimo da smo pronašli rješenje za vas. Berlingo u šminkerskom XTR izdanju najmanje djeluje radnički, a za svakodnevnu uporabu će poslužiti idealno – za sretnu i veliku obitelj.

Autor: Automobili.hr
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1544621488181-7'); });
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1544621488181-8'); });

ZADNJE VIJESTI

var mpn_wi={userId:11760,siteId:102020,widgetId:103929,widgetType:0};if(void 0===mpn_ref)var mpn_ref=[mpn_wi];else mpn_ref.push(mpn_wi);var mpn_sid=document.getElementById('monadplugscript');if(!mpn_sid){var mpn_dt=new Date,mpn_ns=document.createElement('script');mpn_ns.id='monadplugscript',mpn_ns.type='text/javascript',mpn_ns.defer=!0,mpn_ns.src='//cdn.monadplug.com/format/native/js/hood.js?v='+mpn_dt.getYear()+mpn_dt.getMonth()+mpn_dt.getUTCDate()+mpn_dt.getUTCHours();var pmn_os=document.getElementsByTagName('script')[0];pmn_os.parentNode.insertBefore(mpn_ns,pmn_os)}
ga('send', 'event', 'Monad_underarticle', 'pageview'); (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});