fbpx
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1670492488008-0'); });
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1670492389204-0'); });
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1670492446879-0'); });

Hrvat preradom legendarnog Renaulta 4 zadivio svijet

Autor: Nezavisne novine

ZLATAR - Renault 4 iz Zlatara izrađen je u dvorišnoj garaži Jurice Bizjaka (67). Sastavljen je od tri auta s kojih su pažljivo skidani dijelovi.

Auto ‘juri’ 125 km/h. Ponude za “Malog diva” već stižu, ali vlasnik Jurica Bizjak (67) ne želi ni da pomišlja na prodaju svog Renaulta 4 na šest točkova.

Njegov automobil jedini je takav u svijetu i prava atrakcija za stanovnike Zlatara.

Kako kaže vlasnik, “svaki siromah ga je vozio”. Riječ je o Renaultu 4 GTL, kompaktnom autu koji se proizvodio od 1961. do 1992. godine.

Ali umjesto četiri točka, zahvaljujući Juričinoj ideji, ovaj automobil ih ima šest. U “Malog diva”, kako je Jurica nazvao limenog ljubimca, uloženo je više od 1.000 sati rada kroz dvije godine.

Ponosni vlasnik kaže da se isplatilo. Već je imao i ponude za ovaj automobil, ali Jurica svoj jedinstveni oldtimer ne želi da proda jer je, kaže, “neprocjenjiv”.

“Čovjek ga je ugledao na cesti i ponudio mi 42.000 evra. Ponudu sam odbio”, kaže Jurica odlučno.

Renault 4 odabrao je zbog njegove jednostavnosti i praktičnosti. U slučaju kvara, ističe, svako s imalo tehničkog znanja i setom alata može da ga popravi.

“Napravio sam ga isključivo za svoj gušt”, dodaje ovaj zaljubljenik u oldtimere.

Kaže da mu je u ovim godinama potrebno samo zdravlja i sreće, a to crpi iz ljubavi prema automobilima.

“U životu sam sam ih promijenio 43 i za njih živim. Svaki moj auto mora izgledati kao da je tog trenutka izašao iz autosalona”, priča Jurica za pomenuti portal dok ponosno stoji ispred svog “uglancanog” Renaulta.

“Mali div” je sastavljen od tri Renaulta 4 s kojih su pažljivo skidani dijelovi. Mali tim ljudi radio je na projektu. Da bi došao do šest točkova, zavarili su još jednu osovinu te je posebno izrađen pod koji je prilagođen autu.

Osim tri Renaulta 4, koji nisu bili skupi, za unutrašnjost automobila iz Renaulta Twinga izvađena su sjedišta i retrovizori.

“Mali div” ima motor zapremnine 1100 kubika i 34 konjske snage.

“Taj auto nije za naganjati se na cesti. Maksimalna brzina mu je 125 km/h”, naglašava Jurica.

Što se tiče unutrašnjosti, stari dijelovi izvučeni iz njih u potpunosti su restaurirani. Produženi prtljažnik oduševiće svakoga ko nosi hrpu stvari jer mjesta ima više nego dovoljno.

Jedino što će dodatna osovina zadati muke onima koji nisu vješti s parkiranjem.

Na pod, prtljažnik, vrata i bočne dijelove ugrađen je tepih. Ponosni vlasnik ne skida osmijeh s lica jer je nakon trećeg puta napokon prošao atestiranje u Centru za vozila.

Iza njega su već dva neuspješna ispitivanja jer je utvrđeno nekoliko nepravilnosti. Bočni cjevasti pragovi prelazili su kapacitet auta, ali svi nedostaci su uklonjeni te je sad spreman za registraciju i vožnju.

Autor: Nezavisne novine
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1544621488181-7'); });
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1544621488181-8'); });

ZADNJE VIJESTI

var mpn_wi={userId:11760,siteId:102020,widgetId:103929,widgetType:0};if(void 0===mpn_ref)var mpn_ref=[mpn_wi];else mpn_ref.push(mpn_wi);var mpn_sid=document.getElementById('monadplugscript');if(!mpn_sid){var mpn_dt=new Date,mpn_ns=document.createElement('script');mpn_ns.id='monadplugscript',mpn_ns.type='text/javascript',mpn_ns.defer=!0,mpn_ns.src='//cdn.monadplug.com/format/native/js/hood.js?v='+mpn_dt.getYear()+mpn_dt.getMonth()+mpn_dt.getUTCDate()+mpn_dt.getUTCHours();var pmn_os=document.getElementsByTagName('script')[0];pmn_os.parentNode.insertBefore(mpn_ns,pmn_os)}
ga('send', 'event', 'Monad_underarticle', 'pageview'); (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});