fbpx
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1670492488008-0'); });
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1670492389204-0'); });
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1670492446879-0'); });

Njemačka legenda autoindustrije 40 godina isto izgleda

Autor: 24 sata

Legendarna Mercedesova G-klasa već četiri desetljeća sinonim je za robusni i izdržjivi terenski automobil, a prvotno je zamišljena kao vojno vozilo za iranskoga šaha, međutim iz svega je 1979. nastao cestovni terenac...

Mercedesova kultna G-klasa uvijek je bila sinonim za terenskoga diva, jedan od rijetkih pravih terenaca koji su preostali. Takva filozofija zadržana je i u novome modelu koji je nemjerljivo skuplji od originala iz 1979. Iako ga ljudi danas uglavnom kupuju radi pokazivanja statusa, njegove terenske mogućnosti još su bolje nego u originala od prije 39 godina.

Mercedes je svoju ‘civilnu verziju’ G-klase, s nekim dodacima poput klimatizacijskog uređaja i automatskoga mjenjača, pustio u prodaju u siječnju 1981. Tijekom godina dobila je status kultnoga terenskog vozila s blagim preinakama. Tek početkom ovoga stoljeća dobiva nove motore i sigurnosne tehnologije. Konkretni model iz osamdesetih, s produženom karoserijom i pet vrata, koji je bio vrh ponude G-klase, pokretao je najjači redni 6-cilindraš s obujmom 2,8 l i 156 KS.

Nova G-klasa predstavljena je nedavno. Najveći i najstariji Mercedesov SUV ostao je vjeran starome ‘karakteru izgleda’, ali je potpuno nov dizajn unutrašnjosti. Sada je 53 mm dulji i 121 mm širi od staroga modela pa osigurava odličan nastup na asfaltiranim cestama, ali i na zahtjevnim terenskim putevima. Prvi predstavljeni model je s oznakom G500, što predstavlja benzinski motor V8 s obujmom 4,0 litre i 422 KS, što je znatno više u odnosu na ‘brata’ iz već daleke 1979. godine.

Unutrašnjost G-klase iz osamdesetih tijekom godina je poboljšavana pa je na kraju imala i navigaciju i sav zamislivi luksuz. Interijer današnje G klase definira ploča s dva 12,3-inčna ekrana koji se savršeno preklapaju i nude različite sadržaje za vozača i putnike te služe kao instrumenti. Rješenje je preuzeto iz S-klase.

Autor: 24 sata
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1544621488181-7'); });
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1544621488181-8'); });

ZADNJE VIJESTI

var mpn_wi={userId:11760,siteId:102020,widgetId:103929,widgetType:0};if(void 0===mpn_ref)var mpn_ref=[mpn_wi];else mpn_ref.push(mpn_wi);var mpn_sid=document.getElementById('monadplugscript');if(!mpn_sid){var mpn_dt=new Date,mpn_ns=document.createElement('script');mpn_ns.id='monadplugscript',mpn_ns.type='text/javascript',mpn_ns.defer=!0,mpn_ns.src='//cdn.monadplug.com/format/native/js/hood.js?v='+mpn_dt.getYear()+mpn_dt.getMonth()+mpn_dt.getUTCDate()+mpn_dt.getUTCHours();var pmn_os=document.getElementsByTagName('script')[0];pmn_os.parentNode.insertBefore(mpn_ns,pmn_os)}
ga('send', 'event', 'Monad_underarticle', 'pageview'); (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});