fbpx
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1670492488008-0'); });
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1670492389204-0'); });
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1670492446879-0'); });

Novi Audi TT RS predstavio novu coupe i roadster inačicu

Autor: Automobili.hr

PEKING - Na automobilskom sajmu u Pekingu, predstavljena je nova generacija Audi TT RS u coupe i roadster inačici.

Srce TT-a RS i dalje je 2.5-litarski turbo redni petak koji je sada dobio aluminijski blok umjesto dosadašnjeg čeličnog, a to je rezultiralo s 10 kg manje mase, ali i 60 KS više, tako da novi Audi TT RS razvija 400 KS i 480 Nm okretnog momenta.

Audi-TT-RS-05052016 3

Fantastični petak je uparen je s 7-brzinskim DSG sekvencijalnim mjenjačem i… i to je to, nema više ručnog mjenjača za TT-a. Gorak okusa u ustima zbog nekih izgubljenih muških vremena eventualno može isprati samo činjenica da TT dolazi s novom generacijom quattro pogona.

Lagani Coupe do stotke dolazi za 3.7 sekundi, a teži Roadster za 3.9 sekundi. Usporedbe samo, reći ćemo da Audi R8 s 540 KS do stotke dolazi za 3.5 sekundi. Ako se priče pokažu točnima, pa svjetlo dana ugleda Plus inačica, TT RS bi mogao potući „osnovnog“ R8 V10.

Audi-TT-RS-05052016 2

Inženjerski tim Audija se pobrinuo da TT RS ima bolju upravljivost od prethodne generacije, a to su izveli tako da su spustili i modificirali ovjes za 10mm uz opciju sportskog ovjesa s prilagodljivim oprugama u magnetskoj tehnologiji. Uz osnovni model dolaze 19“ kotači i ogromni 370mm diskovi, a uz doplatu moguće je dobiti 20“ kotače i keramičkim kočnicama.

RS inačica se od običnog plebejskog TT-a razlikuje po braniku s većim usisima, novim stražnjim branikom s RS ovalnim završetcima auspuha, pragovima, kućištima retrovizora izrađenim od ugljičnih vlakama, a Audi je prvi put u serijskoj produkciji kao opciju ponudio Matrix OLED tehnologiju za stražnja svjetla.

Audi-TT-RS-05052016 4

TT RS u prodaju u matičnoj Njemačkoj kreće na jesen, a cijene za Coupe počinju od 64,000 €, dok će roadster biti skuplji za nešto više od 5,000 eura.

Autor: Automobili.hr
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1544621488181-7'); });
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1544621488181-8'); });

ZADNJE VIJESTI

var mpn_wi={userId:11760,siteId:102020,widgetId:103929,widgetType:0};if(void 0===mpn_ref)var mpn_ref=[mpn_wi];else mpn_ref.push(mpn_wi);var mpn_sid=document.getElementById('monadplugscript');if(!mpn_sid){var mpn_dt=new Date,mpn_ns=document.createElement('script');mpn_ns.id='monadplugscript',mpn_ns.type='text/javascript',mpn_ns.defer=!0,mpn_ns.src='//cdn.monadplug.com/format/native/js/hood.js?v='+mpn_dt.getYear()+mpn_dt.getMonth()+mpn_dt.getUTCDate()+mpn_dt.getUTCHours();var pmn_os=document.getElementsByTagName('script')[0];pmn_os.parentNode.insertBefore(mpn_ns,pmn_os)}
ga('send', 'event', 'Monad_underarticle', 'pageview'); (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});