fbpx
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1670492488008-0'); });
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1670492389204-0'); });
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1670492446879-0'); });

Rimac Automobili i Camel Group ulažu gotovo 160 milijuna dolara u novu tvornicu u Kini

Autor: Ictbusiness.info

Nakon sajma automobila u Ženevi iz Rimac Automobila stižu nove dobre vijesti. Sa svojim postojećim kineskim partnerom Camel Group, koji je prošle godine u Rimac Automobile uložio 30 milijuna eura, kreće se u gradnju nove tvornice vrijedne gotovo 160 milijuna američkih dolara, odnosno oko milijardu kuna koja će se baviti proizvodnjom motora. Od ukupnog ulaganja daje znanje potrebno za razvoj i proizvodnju.

Nova tvornica, koja će biti izgrađena u Xiangyangu trebala bi omogućiti proizvodnju do 300 tisuća električnih motora godišnje. Ovaj projekt baziran je i na dogovoru o zajedničkom ulaganju od 12,5 milijuna eura u istraživanje i razvoj, proizvodnju i distribucijiju sustava prijenosa, baterijskih sustava i električnih vozila u cjelini. Rimac Automobili od toga iznosa od 12,5 milijuna eura ulažu 5 milijuna eura.

Prva faza izgradnje tvornice biti će već ove godine, a taj dio projekta vrijedna je gotovo 32 milijuna dolara i trebao bi omogućiti do 50 tisuća električnih motora godišnje.

Podsjetimo, novi električni automobil C_Two (concpet two) krasi nekoliko važnih detalja, a to su prije svega izniman dizajn, 1914 konjskih snaga i čak 2300 Nm okretnog momenta. Od 0-60 milja prema američkim mjerilima dolazi za 1,85 s, a s mjesta do 100 km/h za 1,97 s. Naravno tu je i maksimalna brzina, koja je ograničena softverom, od čak 412 km/h.

Kako ističe sam Rimac iz njegova prethodnika nije uzeto ništa, sve je napravljeno od nule i na ovom se modelu radilo oko 4 godine, a upravo ga tom brojkom opisuje i razina autonomne vožnje 4 (maksimalno je 5).

I sve to uokviruje cijena od čak 1,7 milijuna eura i nakana Rimac Automobila da na tržište u narednom razdoblju pusti maksimalno 150 ovakvih vozila što bi im samo u ovom segmentu poslovanja trebalo donijeti oko 255 milijuna eura.

Kako za ICTbusiness.info ističe Mate Rimac mi kao tvrtka moramo biti u Kini i to što ćemo raditi radimo samo za kinesko tržište, dok ćemo za europsko i američko tržište i dalje raditi iz Hrvatske. Oni nisu samo za nas financijski investitor već strateški partner koji otvara tržište.

Autor: Ictbusiness.info
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1544621488181-7'); });
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1544621488181-8'); });

ZADNJE VIJESTI

var mpn_wi={userId:11760,siteId:102020,widgetId:103929,widgetType:0};if(void 0===mpn_ref)var mpn_ref=[mpn_wi];else mpn_ref.push(mpn_wi);var mpn_sid=document.getElementById('monadplugscript');if(!mpn_sid){var mpn_dt=new Date,mpn_ns=document.createElement('script');mpn_ns.id='monadplugscript',mpn_ns.type='text/javascript',mpn_ns.defer=!0,mpn_ns.src='//cdn.monadplug.com/format/native/js/hood.js?v='+mpn_dt.getYear()+mpn_dt.getMonth()+mpn_dt.getUTCDate()+mpn_dt.getUTCHours();var pmn_os=document.getElementsByTagName('script')[0];pmn_os.parentNode.insertBefore(mpn_ns,pmn_os)}
ga('send', 'event', 'Monad_underarticle', 'pageview'); (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});