Tehnologija poluprovodničkih baterija (krutog stanja, eng...
Rimac Automobili i Camel Group ulažu gotovo 160 milijuna dolara u novu tvornicu u Kini
Nakon sajma automobila u Ženevi iz Rimac Automobila stižu nove dobre vijesti. Sa svojim postojećim kineskim partnerom Camel Group, koji je prošle godine u Rimac Automobile uložio 30 milijuna eura, kreće se u gradnju nove tvornice vrijedne gotovo 160 milijuna američkih dolara, odnosno oko milijardu kuna koja će se baviti proizvodnjom motora. Od ukupnog ulaganja daje znanje potrebno za razvoj i proizvodnju.
Nova tvornica, koja će biti izgrađena u Xiangyangu trebala bi omogućiti proizvodnju do 300 tisuća električnih motora godišnje. Ovaj projekt baziran je i na dogovoru o zajedničkom ulaganju od 12,5 milijuna eura u istraživanje i razvoj, proizvodnju i distribucijiju sustava prijenosa, baterijskih sustava i električnih vozila u cjelini. Rimac Automobili od toga iznosa od 12,5 milijuna eura ulažu 5 milijuna eura.
Prva faza izgradnje tvornice biti će već ove godine, a taj dio projekta vrijedna je gotovo 32 milijuna dolara i trebao bi omogućiti do 50 tisuća električnih motora godišnje.
Podsjetimo, novi električni automobil C_Two (concpet two) krasi nekoliko važnih detalja, a to su prije svega izniman dizajn, 1914 konjskih snaga i čak 2300 Nm okretnog momenta. Od 0-60 milja prema američkim mjerilima dolazi za 1,85 s, a s mjesta do 100 km/h za 1,97 s. Naravno tu je i maksimalna brzina, koja je ograničena softverom, od čak 412 km/h.
Kako ističe sam Rimac iz njegova prethodnika nije uzeto ništa, sve je napravljeno od nule i na ovom se modelu radilo oko 4 godine, a upravo ga tom brojkom opisuje i razina autonomne vožnje 4 (maksimalno je 5).
I sve to uokviruje cijena od čak 1,7 milijuna eura i nakana Rimac Automobila da na tržište u narednom razdoblju pusti maksimalno 150 ovakvih vozila što bi im samo u ovom segmentu poslovanja trebalo donijeti oko 255 milijuna eura.
Kako za ICTbusiness.info ističe Mate Rimac mi kao tvrtka moramo biti u Kini i to što ćemo raditi radimo samo za kinesko tržište, dok ćemo za europsko i američko tržište i dalje raditi iz Hrvatske. Oni nisu samo za nas financijski investitor već strateški partner koji otvara tržište.
ZADNJE VIJESTI
Električni automobili ključan su dio europskih planova zel...
Hoće li netko biti dobar vozač ovisi o puno faktora, a jed...
Kineski Xiaomi upozorava potencijalne kupce električne limu...