fbpx
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1670492488008-0'); });
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1670492389204-0'); });
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1670492446879-0'); });

BiH lider u regiji po korištenju Vibera

Autor: Dnevno.ba

SARAJEVO - Bosna i Hercegovina je među liderima u našoj regiji u smislu prodiranja Vibera te korištenja ove aplikacije u odnosu na ukupan broja korisnika smart telefona, izjavila je u razgovoru za Radiosarajevo.ba Zerena Kancheva, PR i marketing menadžer u centrali Vibera za Istočnu Europu.

“Mi doživljavamo redovit i stabilan godišnji rast naše korisničke baze u BiH od početka naših direktnih aktivnosti, od prije dvije godine. Prosječan bh. korisnik Vibera je više od dva puta aktivniji kao prosječan korisnik u čitavoj regiji. Na tu činjenicu smo izuzetno ponosni i zaključujemo da su naši korisnici u zemlji formirali snažnu i osobnu vezu s našom aplikacijom.

Preko 120 milijuna je aktivnih korisnika Vibera u regiji Središnje i Istočne Europe, a ukupna penetracija Vibera na regionalnom tržištu pametnih telefona je oko 73 posto”, kazala je Kancheva.

“Privatnost i sigurnost naših korisnika bili su stup našeg poslovanja od prvog dana. Razvili smo i primjenili nekoliko važnih alata za zaštitu podataka razmijenjenih u okviru aplikacije, uvijek trudeći se da naši korisnici budu bez brige. Za bilo koga u Viber menadžemntu je nemoguće čitati ili slušati bilo što iz chat-a ili poziva korisnika, jer na svim uređajima se koristi tzv “end to end” šifriranje za sve privatne i grupne chatove, kao i za Viber pozive”, pojasnila je.

Objašnjava kako Viber ne može prodavati privatnost korisnika, jednostavno zato što nema pristup svojim privatnim porukama.

“Osim toga, Viber korisnici mogu izbrisati poruke koje su već poslali – i od svojih uređaja i od primatelja, kao i koristiti tajnu chat opciju za te ekstenzivnije razgovore, koji su zaštićeni četvorocifrenim PIN kodom i posebnom funkcijom nestajanja”, naglasila je.

“Što se tiče lojalnosti prema aplikaciji, Viber korisnici su prilično redoviti u korištenju svih svojih funkcija: preko Vibera od strane prosječnog korisnika se šalje više od 20 poruka dnevno, preko Vibera se troši više od 30 minuta dnevno.

Pored toga, Viber je lansiran više od 12 puta dnevno, a 45% svih poziva – uključujući i video poruke – vrši se preko Vibera od strane mobilnih korisnika.

Kada je u pitanju vizuelna komunikacija, 30% korisnika Vibera svakodnevno šalju naljepnice, a preko 50% njih dijeli fotografije i video zapise, to govori o tome da je Viber visoko cijenjen zbog različitih, jednostavnih i izražajnih oblika komunikacije”, istaknula je.

Autor: Dnevno.ba
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1544621488181-7'); });
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1544621488181-8'); });

ZADNJE VIJESTI

var mpn_wi={userId:11760,siteId:102020,widgetId:103929,widgetType:0};if(void 0===mpn_ref)var mpn_ref=[mpn_wi];else mpn_ref.push(mpn_wi);var mpn_sid=document.getElementById('monadplugscript');if(!mpn_sid){var mpn_dt=new Date,mpn_ns=document.createElement('script');mpn_ns.id='monadplugscript',mpn_ns.type='text/javascript',mpn_ns.defer=!0,mpn_ns.src='//cdn.monadplug.com/format/native/js/hood.js?v='+mpn_dt.getYear()+mpn_dt.getMonth()+mpn_dt.getUTCDate()+mpn_dt.getUTCHours();var pmn_os=document.getElementsByTagName('script')[0];pmn_os.parentNode.insertBefore(mpn_ns,pmn_os)}
ga('send', 'event', 'Monad_underarticle', 'pageview'); (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});