fbpx
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1670492488008-0'); });
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1670492389204-0'); });
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1670492446879-0'); });

Facebook sve ozbiljnije kreće u svijet TV produkcije

Autor: ZIMO

Facebook je godinama najveća društvena mreža na svijetu i jedina koja je uspjela dosegnuti nevjerojatnu granicu od dvije milijarde korisnika. Ali, Facebook realno više nije samo društvena mreža ili nije samo društvena mreža, već se polako ali sigurno pretvara u istinskog mastodonta, giganta i multimedijsku platformu na webu koja želi konkurirati svima i u svačemu. Ono što mogu, naprave sami, ono što eventualno ne mogu osmisliti unutar kuće, kupe za ogromne novce i iz toga generiraju dodatni profit, a kao što znamo nije im strano ni besramno kopiranje tuđih ideja i mogućnosti ali sve je to valjda dio zabave…

Nije novost da Facebook želi ozbiljnije, ali doista u punom smislu te riječi, zagaziti na tržište video produkcije. Već smo pisali kako Facebook ima planove korisnicima pružati vlastiti TV program a da se ne radi samo o ideji koja se može tretirati kao trenutačni hir pokazuju i nove vijesti ozbiljnih tržišnih analitičara. Nema apsolutno nikakve dvojbe kako je Facebook odluči ono što mnogima možda izgleda nemoguće – konkurirati najvećim produkcijskim i video distribucijskim platformama na svijetu. Da, HBO, Netflix, Amazon i Hulu, kao i brojni drugi, mogli bi vrlo brzo na tržištu imati novog, ekstremno ozbiljnog igrača…

Naime, Facebook je zagrabio duboko u sef i odlučio uložiti milijardu američkih dolara u razvoj vlastite TV produkcije. Ulaganja su planirana za 2018 godinu i iako se svi slažu kako su etablirane kompanije i njihove platforme u prednosti, Facebook ima adut kakav nema nitko drugi, a taj se krije u spomenutoj brojci od dvije milijarde aktivnih korisnika. Takvu bazu nema nitko, pa nam se sve nekako čini kako će Facebook polako ali sigurno i na ovom polju napraviti istinska čudesa. Koliko god mnogima to izgledalo kao nemoguća misija.

Autor: ZIMO
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1544621488181-7'); });
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1544621488181-8'); });

ZADNJE VIJESTI

var mpn_wi={userId:11760,siteId:102020,widgetId:103929,widgetType:0};if(void 0===mpn_ref)var mpn_ref=[mpn_wi];else mpn_ref.push(mpn_wi);var mpn_sid=document.getElementById('monadplugscript');if(!mpn_sid){var mpn_dt=new Date,mpn_ns=document.createElement('script');mpn_ns.id='monadplugscript',mpn_ns.type='text/javascript',mpn_ns.defer=!0,mpn_ns.src='//cdn.monadplug.com/format/native/js/hood.js?v='+mpn_dt.getYear()+mpn_dt.getMonth()+mpn_dt.getUTCDate()+mpn_dt.getUTCHours();var pmn_os=document.getElementsByTagName('script')[0];pmn_os.parentNode.insertBefore(mpn_ns,pmn_os)}
ga('send', 'event', 'Monad_underarticle', 'pageview'); (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});