Korisna značajka za mobitele se zove Extreme Battery Saver...
Google uskoro planira velike preinake u mail-u
Google uskoro planira u cijelosti integrirati AMP u popularni servis za elektroničku poštu, dajući korisnicima Gmaila elegantniji pregled, kao i nekoliko vrlo korisnih noviteta
Googleov produkt menadžer za Gmail Aakash Sahney u ponedjeljak je potvrdio da popularni klijent za email uskoro dobiva AMP, odnosno Accelerated Mobile Pages. To znači da će Gmail klijent biti brži, učinkovitiji i interaktivniji. Jedna od njih je mogućnost pregleda web sadržaja direktno iz klijenta, odnosno bez ulaska u web-preglednik.
‘AMP projekt započeli smo kako bismo pomogli izdavačima, no njegove mogućnosti su s vremenom dosegle puno dalje – on je danas jedan od najboljih načina za izradu bogatih web sadržaja’ kaže Sahney te nastavlja: ‘S ovim smo dobili priliku modernizirati jedno od najpopularnijih mjesta na kojima ljudi provode svoje vrijeme – a to je klijent za email.’
Što je to AMP?
AMP je framework s otvorenim kodom stvoren za izradu bogatijeg web iskustva. On sadži tri osnovne komponente: HTML web kod sa ugrađenim ‘ograničenjima’ koja omogućuju brzinu i pouzdanost, knjižnicu JavaSctipte koja AMP stranice prikazuje jako brzo te posvećeni Google Cache za pohranu tih web sadržaja.
Tehnički gledano, ova platforma nosi ime AMP za email i Google ju nudi u sklopu novog Gmail Developer Previewa. Ovo bi trebalo potaknuti developere koji traže bogatiju interakciju u emailu od dosadnih statičnih linkova i slika. Prve kompanije koje su prihvatile AMP su Pinterest, Booking.com i Doodle.
Polagana integracija
Web sadržaji temeljeni na AMP-arhitekturi počeli su se pojavljivati u rezultatima Google pretrage kao ‘Top Priče’ u veljači 2016. s time da su u cijelosti integrirane u uobičajene rezultate tek u rujnu. Oko 900.000 web domena izdalo je preko 2 milijarde AMP stranica do sviblnja 2017. Neke od njih vjerojatno i znate: Twitter je, primjera radi, AMP-sadržaj plasirao na Androidu i iOS-u.
Brže, bolje, dostupnije
Što se same pretrage tiče, Google tvrdi da se AMP-web stranice učitavaju kraće od jedne sekunde i koriste deset puta manje podataka od stranice koja ne koristi AMP tehnologiju. Dobar primjer AMP-stranice je Gizmodo koji sav sadržaj izbacuje u AMP-u te potvrđuje da se nakon ‘nadogradnje’ učitava tri puta brže te može podnjeti puno veći protok posjetitelja.
ZADNJE VIJESTI
Tehnološki mogul Elon Musk žestoko se obrušio na Australi...
Uspon umjetne inteligencije prisiljava sve više novinara da...
Predstavnički dom Američkog kongresa izglasa je zakon koji...