fbpx
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1670492488008-0'); });
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1670492389204-0'); });
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1670492446879-0'); });

Instagram skupio preko pola milijarde korisnika

Autor: ictbusiness.info

NEW YORK - Instagram nastavlja obarati rekorde i s ovim su tjednom stigli do brojke od pola milijarde korisnika, na čemu ponajviše mogu zahvaliti sve češćem korištenju te društvene mreže od strane slavnih osoba, na čijem je tronu svakako obitelj Kardashian.

Izniman je to uspjeh jer Facebook i Instagram započeli su “suživot” 2010. godine, kad je tad još mlada i originalna društvena mreža imala 30 milijuna korisnika. Mark Zuckerberg platio je milijardu američkih dolara, izazvao čuđenje i ubrzo jasno dao do znanja zašto se odlučio na tako nešto.

„Doći do 500 milijuna korisnika… To jako malo kompanija može u ovom poslu, to je uistinu sjajno. I to sad neće biti nikakav znak da se treba hvaliti i zadovoljiti time. Ne, ovo je znak naše ambicije, naših ciljeva“, rekao je Kevin Systrom, jedan od osnivača Instagrama.

Stvarno, razloga za optimizam imaju svi uključeni u ovu priču jer potencijal je nevjerojatan. Čak 80 posto ukupnih korisnika jest van granica Sjedinjenih Američkih Država, a njih čak 300 milijuna koristi aplikaciju svakodnevno! Primjerice, Twitter ima ukupno 310 milijuna korisnika i njih stotinjak milijuna koristi je svakodnevno, dok LinkedIn ima 400 milijuna korisnika i njih 120 milijuna koristi je svakodnevno.

Uz sve to, rast je ubrzan i ne daje naznake nikakvog usporavanja. Jer, još krajem rujna prošle godine imali su 400 milijuna korisnika, u prosincu 2014. godine Instagram je imao 300 milijuna korisnika. Prepoznat je u Aziji, iz koje ih dolazi najviše, ali popularan je u mnogoljudnim zemljama kao Rusija i Brazil.

Naravno da Facebook u svemu ovome ima najveće zasluge i sada je najvažnije za Instagram da oglašivači počnu dolaziti u još većem broju. Kao uspjeh Instagrama navodi se to što je uveo vrlo jednostavan sustav dijeljenja slika. I ne samo to, on je poprilično zarazan jer specijaliziran je samo za fotografije.

Stoga, jasno da ćemo o 600 milijuna korisnika pisati vrlo brzo, a Facebook će samo još više ulagati, njihov krajnji cilj je imati približan broj korisnika na toj mreži kao i na samom Facebooku, ali i na WhatsApp i Messengeru.

Autor: ictbusiness.info
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1544621488181-7'); });
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1544621488181-8'); });

ZADNJE VIJESTI

var mpn_wi={userId:11760,siteId:102020,widgetId:103929,widgetType:0};if(void 0===mpn_ref)var mpn_ref=[mpn_wi];else mpn_ref.push(mpn_wi);var mpn_sid=document.getElementById('monadplugscript');if(!mpn_sid){var mpn_dt=new Date,mpn_ns=document.createElement('script');mpn_ns.id='monadplugscript',mpn_ns.type='text/javascript',mpn_ns.defer=!0,mpn_ns.src='//cdn.monadplug.com/format/native/js/hood.js?v='+mpn_dt.getYear()+mpn_dt.getMonth()+mpn_dt.getUTCDate()+mpn_dt.getUTCHours();var pmn_os=document.getElementsByTagName('script')[0];pmn_os.parentNode.insertBefore(mpn_ns,pmn_os)}
ga('send', 'event', 'Monad_underarticle', 'pageview'); (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});