fbpx
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1670492488008-0'); });
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1670492389204-0'); });
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1670492446879-0'); });

Znate li što je Finstagram i zašto ga mladi, posebice tinejdžeri, vole?

Autor: ZIMO

Korisnicima je to mjesto gdje mogu izbaciti sve svoje frustracije ili jednostavno objaviti nešto što na svom pravom profilu ne bi željeli imati.

Kad god se pojavi neka novost, velika je vjerojatnost da će ju prvo prihvatiti mlađi korisnici. A ako je riječ o društvenim mrežama, onda je gotovo sigurno da će one biti hit među tinejdžerima.

Prema studiji Pew Research Centera (koja obuhvaća SAD, ali se može i primijeniti na Hrvatsku), čak 92 posto tinejdžera svakodnevno pristupa nekoj od društvenih mreža, a njih čak 24 posto ističe kako su stalno “gore”.

Iako Facebook prednjači po broju korisnika, Instagram je odmah iza njega. Stoga ne iznenađuje kako su upravo te dvije mreže najčešće izvor frustracija, nesigurnosti i zlostavljanja među tinejdžerima.

Jedan od načina da izbjegnu takve negativne posljedice tinejdžeri su pronašli u Finstagramu. I prije nego što se uhvatite za glavu i pitate da li je riječ o još jednoj društvenoj mreži, dopustite da vam pojasnimo.

Finstagram ili “finsta” zapravo je lažni Instagram-profil. Najčešće je privatan, a korisničko ime ne otkriva pravi identitet korisnika. A koja je njegova uloga? Daje određenu slobodu vlasniku da objavljuje fotografije, memeove i sve ostalo što mu padne na pamet bez osuđivanja i kritiziranja od prijatelja i poznanika.

Tinejdžerima omogućuje da rade ono što najbolje znaju – budu tinejdžeri, a da za to ne saznaju njihovi roditelji, profesori ili budući poslodavci. Naravno, to je i “ekskluzivan” klub jer korisnici biraj kome će dopustiti da vide njihov Finstagram pa mogu blokirati one koji su “bez veze”.

Nekima je to mjesto gdje mogu izbaciti sve svoje frustracije, ogovarati druge tinejdžere ili jednostavno objaviti nešto što na svom pravom profilu ne bi željeli imati.

Jer, ti mladi korisnici i dalje koriste Rinstagram ili “real Instagram” (pravi Instagram) za objavljivanje fotografija i komunikaciju s drugim korisnicima koje žele “impresionirati” svojim superuspješnim selfijima, pozitivnim stavom prema životu ili životnim dostignućima. Ali svoje “pravo ja” izražavaju skriveno od očiju onih koji žele impresionirati.

Autor: ZIMO
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1544621488181-7'); });
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1544621488181-8'); });

ZADNJE VIJESTI

var mpn_wi={userId:11760,siteId:102020,widgetId:103929,widgetType:0};if(void 0===mpn_ref)var mpn_ref=[mpn_wi];else mpn_ref.push(mpn_wi);var mpn_sid=document.getElementById('monadplugscript');if(!mpn_sid){var mpn_dt=new Date,mpn_ns=document.createElement('script');mpn_ns.id='monadplugscript',mpn_ns.type='text/javascript',mpn_ns.defer=!0,mpn_ns.src='//cdn.monadplug.com/format/native/js/hood.js?v='+mpn_dt.getYear()+mpn_dt.getMonth()+mpn_dt.getUTCDate()+mpn_dt.getUTCHours();var pmn_os=document.getElementsByTagName('script')[0];pmn_os.parentNode.insertBefore(mpn_ns,pmn_os)}
ga('send', 'event', 'Monad_underarticle', 'pageview'); (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});