fbpx
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1670492488008-0'); });
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1670492389204-0'); });
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1670492446879-0'); });

BUGATTI POSTAJE HRVATSKI: ‘To će biti savršen brak’

Autor: dnevno.ba

Njemački mediji nagađaju o mogućnosti da koncern Volkswagen svoju marku Bugatti prepusti tvrtki poduzetnika Mate Rimca. Jer to bi mogla biti idealna kombinacija - i za Porsche.

Nagađanja kako bi koncern Volkswagen mogao prodati svoju marku luksuznih sportskih vozila Bugatti već traju neko vrijeme: o tome je već pisao časopis Manager Magazin, a ovog tjedna je i britanski Car Magazine objavio kako će novi vlasnik postati hrvatska tvrtka Rimac Automobili, piše DW.

Ipak, list Frankfurter Allgemeine Zeitung je skeptičan: “Mi se ne izjašnjavamo o budućnosti marke”, čuje se iz sjedišta tvrtke (Bugatti) u Molsheimu kod Strasbourga. Slično se može čuti i iz sjedišta VW. Već je bilo glasina i o mogućoj prodaji drugih luksuznih marki kao što su Bentley i Lamborghini ili proizvođača motocikala Ducati”, podsjeća Frankfurter Allgemeine Zeitung.

Jer kako piše ovaj list, “Bugatti je objavio kako se usredotočuje na tekuće poslove i iz trenutnog očišta, nema razloga zašto bi došao novi vlasnik ove marke veoma skupih sportskih automobila i sa po 1500 konjskih snaga. Prema posljednjim podacima marka u ovom koncernu posluje pozitivno, 2019. su prodana 82 vozila. (…) I u tekućoj godini Bugatti razmjerno dobro prolazi kroz krizu. Pandemija korone nije tako teško pogodila posao s luksuznim proizvodima kao masovne proizvode, makar i tu ima manje potražnje”, piše FAZ.

Ipak, list Süddeutsche Zeitung je mnogo konkretniji: “VW želi prodati Bugatti” i odmah u podnaslovu “Marka treba postati hrvatska. Porsche u tom poslu ima odlučujuću ulogu.” Jer autor minhenskog lista Georg Kacher piše kako je “prema jednoglasnim izvorima barem za Bugatti istekao rok. VW mora koncentrirati svoje resurse kako bi uspio u svom ambicioznom investicijskom programu s težištem na električnoj mobilnosti, digitalizaciji i autonomnoj vožnji.”

Süddeutsche Zeitung objašnjava kako je plan Volkswagena da proda Bugatti – ali da ga zapravo zadrži jer bi preko svoje marke Porsche povećala svoj udio u hrvatskoj tehnološkoj tvrtki za proizvodnju sportskih vozila Rimac: “Prema informacijama SZ, zauzvrat će Porsche povećati svoju udio u tvrtki Rimac na 49%. Tvrtka iz Stuttgarta je već 2018. preuzela deset posto tvrtke Rimca i taj udio kasnije povećala na 15,5%. Tvrtka koju je osnovao Mate Rimac spada u vodeće svjetske specijaliste u elektromobilnosti, tehnici baterija i zahtjevne elektronike. Izložbeni primjerak za tehničku stručnost je već drugi supersportski automobil nazvan C-Two, takozvani hypercar sa 1914 konjskih snaga snažnim elektromotorom i voznim osobinama koje su bez konkurencije i koji je kratko pred serijskom proizvodnjom.”

Minhenski list nagađa kako bi to mogao biti “brak iz snova”: cijena za Bugatti bi bila “negdje u trocifrenom milijunskom iznosu srednje veličine” koji bi preko Porschea došao u vlasništvo Rimca, a zauzvrat bi i ova njemačka tvrtka “mogla profitirati od know-how kojeg ima Rimac.” “Tek 32 godine stari Rimac bi s njegove strane sa Bugattijem mogao dobiti savršen nastup na tržištu, zajedno sa odgovarajućom infrastrukturom za njegove potpuno električne supersportske automobile koji se rade u minimalnim serijama. Nedavno je Rimac viđen u Molsheimu u Elsassu gdje se uglavnom ručno sklapa Bugatti Chiron, nasljednik modela Veyron u ateljeu same kuće. Interesent je navodno bio impresioniran”, javlja minhenski list.

Süddeutsche Zeitung u svom broju od ovog petka piše i kako je uprava koncerna Volkswagen zapravo već prošlog tjedna odlučila prihvatiti taj posao i jedino još nedostaje odobrenje nadzornog odbora koncerna Volkswagen. No i dodaje kako će to “uz vjerojatnost koja graniči sa sigurnošću” značiti i odlazak sadašnjeg šefa marke Bugatti Stephana Winkelmanna, ali kako se o svemu tome nije želio izjasniti niti Winkelmann, niti šef Porschea Oliver Blume.

Autor: dnevno.ba
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1544621488181-7'); });
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1544621488181-8'); });

ZADNJE VIJESTI

var mpn_wi={userId:11760,siteId:102020,widgetId:103929,widgetType:0};if(void 0===mpn_ref)var mpn_ref=[mpn_wi];else mpn_ref.push(mpn_wi);var mpn_sid=document.getElementById('monadplugscript');if(!mpn_sid){var mpn_dt=new Date,mpn_ns=document.createElement('script');mpn_ns.id='monadplugscript',mpn_ns.type='text/javascript',mpn_ns.defer=!0,mpn_ns.src='//cdn.monadplug.com/format/native/js/hood.js?v='+mpn_dt.getYear()+mpn_dt.getMonth()+mpn_dt.getUTCDate()+mpn_dt.getUTCHours();var pmn_os=document.getElementsByTagName('script')[0];pmn_os.parentNode.insertBefore(mpn_ns,pmn_os)}
ga('send', 'event', 'Monad_underarticle', 'pageview'); (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});