fbpx
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1670492488008-0'); });
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1670492389204-0'); });
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1670492446879-0'); });
Foto: Ferrari

Ferrari se vraća u eru jurilica sa šest cilindara: Predstavljen 296 GT3 s twin-turbo V6

Autor: Dnevno.ba

Dizajniran da zamijeni 488 GT3, 296 GT3 se temelji na 296 GTB-u i dobiva twin-turbo 3,0-litreni V6 sposoban za okruglih 600 KS (441 kW) i 710 Nm okretnog momenta.

Ferrari navodi da motor ima brojne sličnosti s cestovnim modelom, ali je smješten malo naprijed i niže, što pomaže sniziti težište automobil i istovremeno povećava torzijsku krutost, koja je za oko 10% veća nego kod 488 GT3.

image
Foto: Ferrari

To naravno nisu jedini promjene – inženjeri su radili na “finom podešavanju unutarnje dinamike fluida motora i specifičnih komponenti usvojenih za verziju pogonske jedinice za stazu”. Ferrari je također radio na smanjenju potrošnje goriva i omogućio “fleksibilnije strategije utrka i smanjeno vrijeme intervencije”.

image
Foto: Ferrari

Što se toga tiče, alternator je pričvršćen na mjenjač kako bi se poboljšala kompaktnost i krutost, dok je također tehničarima olakšan pristup. Prijenos je nov i posebno razvijen za model – sekvencijalni mjenjač sa šest brzina ima kućište od magnezija i kvačilo s jednim diskom s elektroničkim aktiviranjem kojim se može upravljati s volana.

Što se tiče performansi, 296 GT3 ima aluminijsku arhitekturu i ovjes s prednjim i stražnjim poprečnim ramenima, cjevastim čeličnim krakovima i aluminijskim stupovima. 296 GT3 također dobiva prigušivače podesive u pet smjerova kako bi pružio “najširi mogući raspon postavki”.

image
Foto: Ferrari

Kočioni sustav je “revidiran i nadograđen” budući da ima nove diskove i čeljusti – prednji diskovi mjere 400 mm i drže ih čeljusti sa šest klipova, dok stražnje diskove drže čeljusti s četiri klipa. Ispred njih nalaze se novi 18-inčni Rotiform naplatci, koji su homologirani posebno za 296 GT3.

image
Foto: Ferrari

Ferrari nije rekao mnogo o vanjskom dizajnu automobila, ali je primijetio da model “živi u simbiozi sa zrakom oko sebe, iskorištavajući ga za maksimiziranje prianjanja i upravljanja.” Iako to zvuči kao hiperbola, 296 GT3 stvara 20% više potisne sile od svog prethodnika.

Kao dio ovih napora, 296 GT3 je opremljen prednjim spliterom od karbonskih vlakana i istaknutim stražnjim krilom. Njima se pridružuju ekstraktori, masivni stražnji difuzor i poklopac motora od karbonskih vlakana, piše Jutarnji.

 

 

Autor: Dnevno.ba
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1544621488181-7'); });
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1544621488181-8'); });

ZADNJE VIJESTI

var mpn_wi={userId:11760,siteId:102020,widgetId:103929,widgetType:0};if(void 0===mpn_ref)var mpn_ref=[mpn_wi];else mpn_ref.push(mpn_wi);var mpn_sid=document.getElementById('monadplugscript');if(!mpn_sid){var mpn_dt=new Date,mpn_ns=document.createElement('script');mpn_ns.id='monadplugscript',mpn_ns.type='text/javascript',mpn_ns.defer=!0,mpn_ns.src='//cdn.monadplug.com/format/native/js/hood.js?v='+mpn_dt.getYear()+mpn_dt.getMonth()+mpn_dt.getUTCDate()+mpn_dt.getUTCHours();var pmn_os=document.getElementsByTagName('script')[0];pmn_os.parentNode.insertBefore(mpn_ns,pmn_os)}
ga('send', 'event', 'Monad_underarticle', 'pageview'); (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});