fbpx
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1670492488008-0'); });
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1670492389204-0'); });
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1670492446879-0'); });
Foto: Lotus

(FOTO) LOTUS EMIRA JE POSLJEDNJI ISTINSKI HEROJ: Nema hibrida, nema struje, nema kablova, samo V6 i ručni mjenjač

Autor: Dnevno.ba

Lotus Emira nova je “jurilica” ovog poznatog britanskog proizvođača trkaćih automobila, koja će po svemu sudeći oduševiti sve ljubitelje malih, laganih, ali i povoljnih modela.

Emira popunjava prazninu koja je nastala umirovljenjem čak tri modela – Elise, Exige i Evora. Ujedno je i posljednji model britanske tvrtke koji pokreće motor s unutrašnjim izgaranjem.

Ubrzo nakon predstavljanja električnog supersportskog modela Evija u Lotusu su najavili skoro odustajanje od proizvodnje automobila koje će pokretati motori s unutrašnjim izgaranjem, a čast da bude posljednji Lotus “na benzin“ pripala je ovom laganom aluminijskom dvosjedu koji se krije iza naziva Emira.

Naziv Emira dolazi od riječi “E-meer-a”, koja je česta u brojnim drevnim jezicima i prevodi se kao “zapovjednik” ili “vođa”. Lotus tvrdi kako je ime iznimno je prikladno jer je “ovo uzbudljivi novi sportski automobil koji Lotus vodi na putovanje u novu uzbudljivu budućnost”.

Dva čista “benzinca”

Novi Lotusov model je zapravo britanski odgovor na Porsche Cayman i Alpine A110, a kupci će moći birati između dva motora.

Snažniju verziju pokreće poznati 3,5-litarski V6 motor s mehaničkim kompresorom koji “potpisuje“ Toyota, a iza slabije dvolitarske četverocilindarske verzije stoji AMG. Riječ je o istom motoru koji pokreće Mercedes A45 AMG.

Kupci koji se odluče za verziju s Toyotinim motori moći će računati na 400 KS, što je dovoljno da Emira iz mjesta do “stotke“ stigne za nešto više od četiri sekunde i razvije 290 km/h. Za prijenos snage na zadnju osovinu u opciji će biti i ručni i automatski mjenjač.

Foto: Lotus / Richard Pardon

Priča za kraj

AMG-ov motor razvijat će oko 360 KS i nudit će se samo u kombinaciji s automatskim mjenjačem s dvostrukim kvačilom. Lotus ističe i da je Emira najmoderniji i najopremljeniji model u povijesti ove marke.

Prvi primjerci u europske prodajne salone stižu sljedeće godine, a početna cijena Lotusove “priče za kraj” iznosit će oko 70.000 eura što manje negoli za svoje modele traži konkurencija.

Foto: Lotus / Richard Pardon

Autor: Dnevno.ba
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1544621488181-7'); });
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1544621488181-8'); });

ZADNJE VIJESTI

var mpn_wi={userId:11760,siteId:102020,widgetId:103929,widgetType:0};if(void 0===mpn_ref)var mpn_ref=[mpn_wi];else mpn_ref.push(mpn_wi);var mpn_sid=document.getElementById('monadplugscript');if(!mpn_sid){var mpn_dt=new Date,mpn_ns=document.createElement('script');mpn_ns.id='monadplugscript',mpn_ns.type='text/javascript',mpn_ns.defer=!0,mpn_ns.src='//cdn.monadplug.com/format/native/js/hood.js?v='+mpn_dt.getYear()+mpn_dt.getMonth()+mpn_dt.getUTCDate()+mpn_dt.getUTCHours();var pmn_os=document.getElementsByTagName('script')[0];pmn_os.parentNode.insertBefore(mpn_ns,pmn_os)}
ga('send', 'event', 'Monad_underarticle', 'pageview'); (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});