Tehnologija poluprovodničkih baterija (krutog stanja, eng...
(FOTO) Prostran i poput lebdećeg tepiha: Citroen se u velikom stilu vratio na tržište limuzina
Predstavljanje novog modela u jeku pandemije koronavirusa svakako je izazovan zadatak, no Citroen se snašao u takvim okolnostima.
Kada je u pitanju novi model C4 i električni ë-C4, Citroen nosi veliko nasljeđe. Počevši od prvog C4 iz davne 1928. godine, preko Ami 6 Berline iz 1961., modela BX iz 1980-ih i Xsare s kraja 1990-ih pa sve do novog C4 predstavljenog 2003. i C4 Cactusa iz 2014. Sve su to modeli koji su kroz povijest činili Citroen jednim od nositelja C-segmenta s gotovo 12.5 milijuna prodanih primjeraka u 92 godine.
Novim se C4 Citroen vraća na tržiše limuzina, nakon što se uspješno etablirao na području SUV-a s modelima C3 Aircross i C5 Aircross. Da je ovo tržište u Europi itekako važno pokazuje i podatak da kompaktne limuzine predstavljaju gotovo 28% prodaje C segmenta u 2020
Citroen je u korak s vremenom, a to dokazuje i izbor motora: 100% električni, benzinski ili dizelski kako bi omogućio kupcima izbor učinkovitih motora koji najbolje odgovaraju njihovim potrebama.
Novi C4 & ë-C4 ima povišenu i naglašenu siluetu koja istovremeno uzima neka obilježja SUV vozila, a donosi novi izgled dizajna game. Tu su i poznati Citroenovi odbojnici u podnožju vrata, poznatiji kao “airbumberi”, a koji čuvaju karoseriju od sitnih ogrebotina.
Iznutra je novo C4 iznimno prostran, a ono što oduševljava su pretinci kojih je ni manje ni više nego 16 s ukupnim volumenom 39 litara za veću svakodnevnu praktičnost. Naravno, Citroen je naveliko poznat po udobnosti, a takav je slučaj i s ovim modelom. Tu su popularna sjedala koja su više nalik foteljama, dok se za udobnost u vožnji brinu progresivni hidraulični graničnici. Sve to daje osjećaj “lebdećeg tepiha” i doprinosi “udobnošću življenja”, kako naglašavaju u Citroenu.
Osim toga, C4 je iznutra okupan svjetlošću zahvaljujući velikim staklenim površinama od 4.3 m² i toplim materijalima. Velika svjetlost nudi dojam prostranosti, no ovdje nije riječ samo o dojmu. Novi C4 ima odličan prostor za koljena straga, najbolji u klasi, a sve zahvaljujući međuosovinskom razmaku od 2,670 mm, koji je jedan od najdužih u segmentu.
Što se vanjskog izgleda tiče, novi C4 nudi izbor od čak 31 kombinacije boja izvana te 6 različitih unutarnjih uređenja.
Osim mnoštva kombinacija boja, tu je mnoštvo sigurnosne opreme, točnije 20 sustava za pomoć koji uključuju i veliki korak prema autonomnoj vožnji.
Novi C4 nudi se s velikom gamomn benzinskih, dizelskih i električnih motora snage od 100 do 155 KS.
Novi ë – C4 – 100% električni:
100% električni motor: 136 KS (100 kW) – baterija 50 kWh.
Novi C4:
3 Euro 6d benzinska motora: PureTech 100 S&S BVM6, PureTech 130 S&S BVM6 i EAT8, PureTech 155 S&S EAT8,
2 Euro 6d dizelska motora: BlueHDi 110 S&S BVM6 i BlueHDi 130 S&S EAT8.
ZADNJE VIJESTI
Električni automobili ključan su dio europskih planova zel...
Hoće li netko biti dobar vozač ovisi o puno faktora, a jed...
Kineski Xiaomi upozorava potencijalne kupce električne limu...