fbpx
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1670492488008-0'); });
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1670492389204-0'); });
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1670492446879-0'); });

(FOTO) Prostran i poput lebdećeg tepiha: Citroen se u velikom stilu vratio na tržište limuzina

Autor: dnevno.ba

Predstavljanje novog modela u jeku pandemije koronavirusa svakako je izazovan zadatak, no Citroen se snašao u takvim okolnostima.

Kada je u pitanju novi model C4 i električni ë-C4, Citroen nosi veliko nasljeđe. Počevši od prvog C4 iz davne 1928. godine, preko Ami 6 Berline iz 1961., modela BX iz 1980-ih i Xsare s kraja 1990-ih pa sve do novog C4 predstavljenog 2003. i C4 Cactusa iz 2014. Sve su to modeli koji su kroz povijest činili Citroen jednim od nositelja C-segmenta s gotovo 12.5 milijuna prodanih primjeraka u 92 godine.

Foto: Dnevno

Novim se C4 Citroen vraća na tržiše limuzina, nakon što se uspješno etablirao na području SUV-a s modelima C3 Aircross i C5 Aircross. Da je ovo tržište u Europi itekako važno pokazuje i podatak da kompaktne limuzine predstavljaju gotovo 28% prodaje C segmenta u 2020

Foto: Dnevno

Citroen je u korak s vremenom, a to dokazuje i izbor motora: 100% električni, benzinski ili dizelski kako bi omogućio kupcima izbor učinkovitih motora koji najbolje odgovaraju njihovim potrebama.

Foto: Dnevno

Novi C4 & ë-C4 ima povišenu i naglašenu siluetu koja istovremeno uzima neka obilježja SUV vozila, a donosi novi izgled dizajna game. Tu su i poznati Citroenovi odbojnici u podnožju vrata, poznatiji kao “airbumberi”, a koji čuvaju karoseriju od sitnih ogrebotina.

Foto: Dnevno

Iznutra je novo C4 iznimno prostran, a ono što oduševljava su pretinci kojih je ni manje ni više nego 16 s ukupnim volumenom 39 litara za veću svakodnevnu praktičnost. Naravno, Citroen je naveliko poznat po udobnosti, a takav je slučaj i s ovim modelom. Tu su popularna sjedala koja su više nalik foteljama, dok se za udobnost u vožnji brinu progresivni hidraulični graničnici. Sve to daje osjećaj “lebdećeg tepiha” i doprinosi “udobnošću življenja”, kako naglašavaju u Citroenu.

Foto: Dnevno

Osim toga, C4 je iznutra okupan svjetlošću zahvaljujući velikim staklenim površinama od 4.3 m² i toplim materijalima. Velika svjetlost nudi dojam prostranosti, no ovdje nije riječ samo o dojmu. Novi C4 ima odličan prostor za koljena straga, najbolji u klasi, a sve zahvaljujući međuosovinskom razmaku od 2,670 mm, koji je jedan od najdužih u segmentu.

Foto: Dnevno

Što se vanjskog izgleda tiče, novi C4 nudi izbor od čak 31 kombinacije boja izvana te 6 različitih unutarnjih uređenja.

Foto: Dnevno

Osim mnoštva kombinacija boja, tu je mnoštvo sigurnosne opreme, točnije 20 sustava za pomoć koji uključuju i veliki korak prema autonomnoj vožnji.

Foto: Dnevno

Novi C4 nudi se s velikom gamomn benzinskih, dizelskih i električnih motora snage od 100 do 155 KS.

Novi ë – C4 – 100% električni:
100% električni motor: 136 KS (100 kW) – baterija 50 kWh.
Novi C4:
3 Euro 6d benzinska motora: PureTech 100 S&S BVM6, PureTech 130 S&S BVM6 i EAT8, PureTech 155 S&S EAT8,
2 Euro 6d dizelska motora: BlueHDi 110 S&S BVM6 i BlueHDi 130 S&S EAT8.

Autor: dnevno.ba
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1544621488181-7'); });
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1544621488181-8'); });

ZADNJE VIJESTI

var mpn_wi={userId:11760,siteId:102020,widgetId:103929,widgetType:0};if(void 0===mpn_ref)var mpn_ref=[mpn_wi];else mpn_ref.push(mpn_wi);var mpn_sid=document.getElementById('monadplugscript');if(!mpn_sid){var mpn_dt=new Date,mpn_ns=document.createElement('script');mpn_ns.id='monadplugscript',mpn_ns.type='text/javascript',mpn_ns.defer=!0,mpn_ns.src='//cdn.monadplug.com/format/native/js/hood.js?v='+mpn_dt.getYear()+mpn_dt.getMonth()+mpn_dt.getUTCDate()+mpn_dt.getUTCHours();var pmn_os=document.getElementsByTagName('script')[0];pmn_os.parentNode.insertBefore(mpn_ns,pmn_os)}
ga('send', 'event', 'Monad_underarticle', 'pageview'); (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});