Tehnologija poluprovodničkih baterija (krutog stanja, eng...
FOTO Toyota predstavila GR Corollu od 300 KS
Toyota opet igra na tri cilindra nudeći revolucionarno osvježenje u hot-hatch segmentu gdje su do sada glavnu riječ imali Ford Focus RS, VW Golf R i Honda Civic Type-R.
Novi igrač je stigao i nudi sve što i manji GR Yaris, a to je vrhunske performanse, još bolju kontrolu i adrenalinski užitak dostojan relijaških legendi. Zanemarimo li na trenutak krajnje agresivan stil, valja reći kako ovdje ispod poklopca kuca još jedan bezobrazni benzinac. 1.6-litreni trocilindraš daje do 304 KS i 370 Nm, usuglašen je sa šest-stupanjskim ručnim mjenjačem i pogoni sve kotače. Kao i na Yarisu istog pedigrea, GR-Four pogon nudi podesivi omjer isporuke snage 60:40, 50:50 i 30:70.
GR Corolla se upotrebom aluminija tek minimalno udebljala, S 1474 kg je tek 87.5 kg teža, a pritom je opremljena dodatnim ojačanjima, spomenutim pogonom, te modificiranim podvozjem. Tu su i prednji i stražnji diferencijal s ograničenim proklizavanjem.
Iza 18-inčnih crnih kotača su diskovi promjera 356 mm sprijeda i četiri-klipnim čeljustima te promjera 297 mm straga s čeljustima s dva klipa.
Na dizajn ne treba trošiti riječi. Japanski stil je postavljen u najboljoj maniri, a uz brojne šiljate kuteve, ogromnu masku i usisnike možda ipak najopakije djeluje trostruki završetak ispuha. U kabini digitalni kokpit s prilagođenim kontrolama, a mjesta se našlo i za novi infotainment s poznatom Hey (Toyota) komunikacijom.
Recimo i kako će se ova Corolla proizvoditi u GR tvornici u Motomachiju gdje su na svijet dolazili legendarni modeli kao što su Lexus LFA i Supra A80. Karakterističan je naglasak na ručnu izradu i dakako vrhunsku kvalitetu.
Cijena nije obznanjena kao ni točan termin dolaska na ceste, prenosi Index.
ZADNJE VIJESTI
Električni automobili ključan su dio europskih planova zel...
Hoće li netko biti dobar vozač ovisi o puno faktora, a jed...
Kineski Xiaomi upozorava potencijalne kupce električne limu...