fbpx
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1670492488008-0'); });
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1670492389204-0'); });
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1670492446879-0'); });

Francuski div je na koljenima: Hrvati prve žrtve krize u Renaultu

Autor: dnevno.ba

Zbog krize uzrokovane koronavirusom u projekcijama svih automobilskih divova je rezanje troškova na svim razinama, među kojima su i oni najnepopularniji, a riječ je o otkazima.

Nakon već iznesenih problema azijskih proizvođača automobila prošloga tjedna oglasili su se i iz Renaulta, a da je stvar alarmantna potvrđuju i riječi Brune Le Mairea, francuskog ministra financija da bi “Renault mogao nestati”.

Francuska država krah Renaulta nikako ne želi s obzirom na to da posjeduje 15 posto vlasničkog udjela. Sada se traži financijska injekcija u milijardama eura državnoga novca kako bi se Renault izvukao iz ove nezapamćene krize.

Svi odjeli dobili su zadatak da Upravi dostave smjernice koje bi dovele do nužne štednje. Rezovi tako jednostavno nisu mogli zaobići ni Renaultovu tvornicu Revoz u Novom Mestu u Sloveniji.

I odmah se krenulo sa smanjivanjem broja zaposlenika. Slovenska tvrtka iz Novog Mesta, u vlasništvu Renaulta, objavila je kako će otpustiti oko 400 od 3200 zaposlenih, a prvi su na udaru strani državljani, među njima i nemali broj Hrvata, pogotovo iz Karlovca i okolice. Jedna od najvećih slovenskih tvrtki i najveći poslodavac u tom dijelu Slovenije odluku o smanjenju proizvodnje objašnjavaju velikim padom potražnje za automobilima.

Ukidanjem noćne smjene proizvodnja u Revozu smanjit će se za 150 vozila dnevno (u dnevnim smjenama ih se proizvede još oko 800). Kako prenose slovenski mediji, tvrtka će smanjiti broj zaposlenih kroz prijevremenu mirovinu i otkazati ugovore radnicima zaposlenima na određeno vrijeme preko agencija za zapošljavanje.

Slovenski automobilski klaster pozvao je vladu da prošire mjere iz postojeća dva paketa pomoći ili uvedu jednake nove, jer prijeti val otpuštanja ili čak stečaja ne samo u Revozu nego i kod njihovih dobavljača. Ne zaboravimo, jedan od važnijih je i hrvatski AD Plastik.

Autor: dnevno.ba
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1544621488181-7'); });
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1544621488181-8'); });

ZADNJE VIJESTI

var mpn_wi={userId:11760,siteId:102020,widgetId:103929,widgetType:0};if(void 0===mpn_ref)var mpn_ref=[mpn_wi];else mpn_ref.push(mpn_wi);var mpn_sid=document.getElementById('monadplugscript');if(!mpn_sid){var mpn_dt=new Date,mpn_ns=document.createElement('script');mpn_ns.id='monadplugscript',mpn_ns.type='text/javascript',mpn_ns.defer=!0,mpn_ns.src='//cdn.monadplug.com/format/native/js/hood.js?v='+mpn_dt.getYear()+mpn_dt.getMonth()+mpn_dt.getUTCDate()+mpn_dt.getUTCHours();var pmn_os=document.getElementsByTagName('script')[0];pmn_os.parentNode.insertBefore(mpn_ns,pmn_os)}
ga('send', 'event', 'Monad_underarticle', 'pageview'); (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});