fbpx
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1670492488008-0'); });
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1670492389204-0'); });
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1670492446879-0'); });

Honda Accord 2.0 i-VTEC (2008.): isplati li se ugraditi plinsku instalaciju? Baš i ne…

Autor: dnevno.ba

Problem je kod rada motora na plin, jer se ventili dodatno zagrijavaju i rastežu, a kod mehaničkog podešavanja zazora, za razliku od hidrauličkog, nema kompenzacije povećane duljine ventila. Rješenje je u sustavu direktnog ubrizgavanja s lubrifikatorima…

PITANJE ČITATELJA

Honda Accord 2.0 i-VTEC, 2008., 210.000 km, planiram ugraditi plinsku instalaciju. Hoće li se pogoršati performanse i smanjiti trajnost motora?

ODGOVOR DOKTORA

Osnovni benzinski motor Accorda obujma 1998 ccm i snage 155 KS pri 6000/min i momenta 190 Nm pri 4500/min opremljen je sustavom za podešavanje faze usisnih ventila i-VTEC, ali nema hidrauličke nego mehaničke podizače ventila.

Japanski su stručnjaci, radi pojednostavljenja konstrukcije i povećanja pouzdanosti ugradili klasične podizače ventila, s ventilom za podešavanje, umjesto hidrauličkih. Zazor treba  podešavati svakih 30.000 km (na hladno, usisni 0,25 i ispušni ventili 0,30 mm).

Problem je kod vožnje na plin na plin, jer se ventili dodatno zagrijavaju i rastežu, a za razliku od hidrauličkog mehanizma, nema kompenzacije povećane duljine ventila. Rješenje je u sustavu direktnog ubrizgavanja s lubrifikatorima, koji podmazuju i hlade ventile.

U njemu je pola litre specijalnog maziva Flashlube, koje traje 10.000 km, kad treba napraviti servis plinske instalacije. Motor Honde Accord 2.0 i-VTEC nije najbolje prilagođen za napajanje plinom i velik je rizik da nakon 30.000 do 50.000 km izgore ventili, pogotovo ako se ugradi neodgovarajuća plinska instalacija i ako se vozi neumjereno.

Tada od ušteda na jeftinijem gorivu, pogotovo zbor razmjerno velikog početnog ulaganja (11.000 kn za posebnu opremu) neće biti ništa. Dakle, ako se benzinca želi benzinca voziti na plin, ne kupuje se Honda

Autor: dnevno.ba
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1544621488181-7'); });
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1544621488181-8'); });

ZADNJE VIJESTI

var mpn_wi={userId:11760,siteId:102020,widgetId:103929,widgetType:0};if(void 0===mpn_ref)var mpn_ref=[mpn_wi];else mpn_ref.push(mpn_wi);var mpn_sid=document.getElementById('monadplugscript');if(!mpn_sid){var mpn_dt=new Date,mpn_ns=document.createElement('script');mpn_ns.id='monadplugscript',mpn_ns.type='text/javascript',mpn_ns.defer=!0,mpn_ns.src='//cdn.monadplug.com/format/native/js/hood.js?v='+mpn_dt.getYear()+mpn_dt.getMonth()+mpn_dt.getUTCDate()+mpn_dt.getUTCHours();var pmn_os=document.getElementsByTagName('script')[0];pmn_os.parentNode.insertBefore(mpn_ns,pmn_os)}
ga('send', 'event', 'Monad_underarticle', 'pageview'); (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});