JAPANSKI DIV U NOVOM RUHU: Toyota ima novi dizajn marke u Europi koji predstavlja novo doba njihovih automobila

Autor: dnevno.ba

Japanski automobilski div Toyota predstavio je novi dizajn marke u Europi s prerađenim verzijama loga i tipografije marke. Promjene koje su napravili predstavljaju novo doba za Toyotu, u njenom prelasku iz proizvođača automobila u pružatelja mobilnosti.

Novi vizualni identitet oblikovan je na temelju četiri ključna načela: usmjerenost prema naprijed, spremnost na mobilnost, naglašeniji premium osjećaj i superdosljednost u svim granama i segmentima poslovanja.

2D dizajn

Toyotin novi logo ogoljen je na jednostavni 2D dizajn, a iz loga je izostavljeno ime Toyota, pošto je znak sam po sebi dobro poznat širom Europe. Ovaj dizajn komunicira jednostavnost, transparentnost i suvremenost te je savršeno prilagođen digitalnom prostoru, ali podjednako je učinkovit i u fizičkom svijetu.

Novi logo koristit će se u svim vidovima komunikacije, dok će aktualni logo i dalje koristiti za vozila. Važeći vizualni identitet maloprodajne mreže će ostati na snazi, ali će ući u razmatranje u kontekstu Toyotine strategije razvoja mreže 2025.

Novi vizualni identitet upotpunjen je razgranatom tipografijom, tipom slova Toyota Type, namijenjenom podjednako on-line i off-line okruženju, stvarajući otvoren odnos sa strankama. Time je učinjen novi iskorak u digitalnoj spremnosti na putu prema online maloprodaji u Europi, što je smjer kojim kompanija kreće. Novi logotip donosi i veću jasnost i dosljednost kroz sva područja Toyotinog poslovanja, uključujući promjene imenovanja – Toyota Insurance Management se odsad zove Toyota Insurance Services* šireći svoje poslovanje kroz porast internetskih usluga i novih proizvoda za mobilnost. Na području rabljenih automobila, program Toyota Plus sada postaje Toyota Approved Used.

FOTO: Toyota Hrvatska / Facebook

“Razvili smo novi vizualni dizajn marke misleći na „sutra“. Naš je fokus stvaranje sve boljih veza sa strankama, omogućavajući im da drže korak s brzim širenjem Toyotinih elektrificiranih vozila, usluga mobilnosti i online maloprodaje. Dizajn je izmijenjen radi boljeg povezivanja sa strankama kroz cijeli niz dodirnih točaka, a bit će ga moguće, po prvi put, vidjeti prilikom predstavljanja novog Yarisa Hybrid, potpuno nove, 4. generacije našeg inovativnog gradskog automobila”, kazao je Didier Gambart, potpredsjednik za prodaju, marketing i iskustvo stranaka u TME.

Autor: dnevno.ba

ZADNJE VIJESTI