fbpx
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1670492488008-0'); });
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1670492389204-0'); });
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1670492446879-0'); });

Najbolji ‘francuski Golf’ dosad iz svih oružja na Volkswagen Golf 8!

Autor: dnevno.ba

Peugeot 308 treće generacije, oplemenjen dizajnom 508-ice, s blago-hibridnim turbobenzincima 1.2 od 110, 130 i 155 KS te 1.6 s 200 KS i električnim e-308, a jak će adut biti dizelaš 1.5 BlueHDi sa 100 i 130 KS

Peugeot 308 u drugom izdanju ušao je u sedmu, posljednju tržišnu godinu i uvelike se priprema nasljednik, mode treće generacije. Najvažnije je već poznato, jer nakon prezentacije novog 508, njegov će se coupe-limuzinski stil preliti na kompaktni 308.

Atraktivan stil na modularnoj platformi EMP2 (Efficient Modular Platform) nove generacije, unaprijeđenoj verziji koncernske platforme, s povećanim udjelom visokočvrstog čelika, koju je na jesen 2013. uveo model 308 druge generacije.

Premda je bilo najava radikalnog dizajnerskog iskoraka, novi Peugeot 308 će biti napravljen po očekivanoj ‘špranci’. Razvija se paralelno, po istoj koncepciji kao Opel Astra L, što će donijeti prednosti za oba kompakta (francuskog i njemačkog) ‘pod kapom’ koncerna PSA.

Suzdržano produžen na 430 i proširen ma 184 cm uz visinu sniženu za centimetar donijet će veći komfor i dinamičnost, a koeficijent otpora zraka bit će snižen, za hatchback B-segmenta, na izvrsnih 0,26.

Dinamičnosti i štedljivosti doprinijet će povećanje čvrstoće za trećinu uz smanjenje mase za 35 posto, zaslugom povećanog udjela čelika visoke (HTS) i ultravisoke čvrstoće (UHTS).

U benzinskoj će ponudi glavni biti 3-cilindraš 1.2 sa 110, 130 i 155 KS, a na vrhu ponude će za početak biti 1.6 s 200 KS (početkom ožujka 2021., u Ženevi, očekuje se Top Gun inačica GTi, s čak 300 KS).

Svi će benzinci biti ‘blago-hibridni’, a najsnažniji će imati 48-voltnu potporu Start-Stop. Priprema se i električni Peugeot e-308, a na iznenađenje mnogih, glavni adut na europskom tržištu bit će novi turbodizelaš 1.5 BlueHDi sa 100 i 130 KS, kojeg smo već testirali u aktualnom modelu.

Prezentacija predserijskog modela bit će početkom listopada 2020., na salonu u Parizu, a tržišni model, model za 2021., u prodajnim se salonima očekuje krajem godine. Bit će to jak konkurent za Volkswagen Golf 8.

Autor: dnevno.ba
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1544621488181-7'); });
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1544621488181-8'); });

ZADNJE VIJESTI

var mpn_wi={userId:11760,siteId:102020,widgetId:103929,widgetType:0};if(void 0===mpn_ref)var mpn_ref=[mpn_wi];else mpn_ref.push(mpn_wi);var mpn_sid=document.getElementById('monadplugscript');if(!mpn_sid){var mpn_dt=new Date,mpn_ns=document.createElement('script');mpn_ns.id='monadplugscript',mpn_ns.type='text/javascript',mpn_ns.defer=!0,mpn_ns.src='//cdn.monadplug.com/format/native/js/hood.js?v='+mpn_dt.getYear()+mpn_dt.getMonth()+mpn_dt.getUTCDate()+mpn_dt.getUTCHours();var pmn_os=document.getElementsByTagName('script')[0];pmn_os.parentNode.insertBefore(mpn_ns,pmn_os)}
ga('send', 'event', 'Monad_underarticle', 'pageview'); (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});