
Njemački autoklub (ADAC) je objavio godišnje izvješće o...
Izvješće je temeljeno na statistici službe pomoći na cesti, a obuhvaća 132 model starosti od tri do deset godina. Jedini uvjet je bio da su navedeni modeli imali bar 10.000 registracija u jednoj od godina koje se prate.
Najčešći kvarovi
Kao i godinu prije najčešći kvarovi su bili na akumulatoru, i to s udjelom od čak 46.2 % od 3.49 milijuna detektiranih kvarova. Lagani rast broja kvarova na akumulatorima objašnjava se pandemijom, odnosno činjenicom da je više automobila tijekom lockdowna stajalo duže vrijeme što može biti poražavajuće za električne uređaje.
U svakom slučaju statistika je potvrdila da sa starosti automobila raste kvarljivost, a posebno kod akumulatora kojem je presudna sedma godina. Problemi s alternatorom kreću od četvrte godine, s pumpom za gorivo računajte na probleme od desete godine, dok će se senzor radilice osjetno češće kvariti na vozilima starim bar 12 godina.
Treba napomenuti i da uzroci “kvara” poput praznog spremnika goriva i probušene gume nisu uzeti u obzir.
Najbolji i najgori modeli
Studija je pokazala kako cijena ne utječe direktno na pouzdanost vozila. Tako je Dacia Sandero dobila vrlo dobre ocijene, a solidno je prošao i Duster.
S druge strane na popisu modela koji se nisu proslavili su čak dvije Toyote, i to obje zbog problema s akumulatorima.
U svakom slučaju, ako kupujete automobil pogledajte ovu statistiku izraženu po godinama, mogla bi biti od pomoći pri izboru optimalnog modela, piše Index.
Njemački autoklub (ADAC) je objavio godišnje izvješće o...
Mate Rimac, suvlasnik Bugatti Rimca, objavio je na Facebooku...
Saznajte koji su to najbolji i provjereni načini za ušt...
Rolls-Royceov dizajn maloga modularnog nuklearnog reakto...