Peugeot 206 1.4 HDi (2008.) trese nakon izmjene filtra goriva

Autor: dnevno.ba

Izmjena filtra goriva može samo poboljšati rad dizelskog motora, naravno, ako je riječ o ispravnom (kvalitetnom) dijelu, ako je pravilno izmijenjen, a uliveno gorivo kvalitetno…

PITANJE ČITATELJA

Peugeot 206 1.4 HDi, 2008., 237.000 km desilo se nešto čudno, nakon izmjene filtra goriva motor je počeo tresti i vibrirati…

ODGOVOR DOKTORA

Izmjena filtra goriva može samo poboljšati rad dizelskog motora, naravno, ako je riječ o ispravnom (kvalitetnom) dijelu, ako je pravilno izmijenjen, a uliveno gorivo kvalitetno. Dakle, ili ste kupili kineski polu-proizvod, ili je prilikom izmjene u sustav ušao zrak. Možda je, koincidencijom, dotrajalost motora dosegla kritičnu vrijednost upravo nakon izmjene filtra goriva.

Ako dizelski motor u radu trese, znači da se ubrizgano u pojedinim cilindrima gorivo ne pali, a to može biti iz dva razloga. Prvi, da se u cilindrima, pri kraju drugog takta, ne ostvaruju dovoljno visoki tlakovi komprimiranja usisanog zraka, da bi se zagrijao na 600 do 700 Celzijevih stupnjeva i omogućio zapaljenje ubrizganog goriva.

Uzrok je tada propuštanje (loše brtvljenje), uslijed istrošenosti, u kontaktu klipnih prstenova i cilindara, odnosno ventila i sjedišta ventila, što se provjerava mjerenjem tlakova kompresije hladnog motora. Drugi je uzrok neispravnost brizgaljki, koje propuštaju odnosno ne ubrizgavaju optimalnu količinu goriva.

Postoji i dodatna mogućnost, da ste upravo ulili nekvalitetno gorivo, u kojem ima nečistoća. Zbog toga uvijek treba tankirati u novijim benzinskim stanicama, provjerenih brendova.

Autor: dnevno.ba

ZADNJE VIJESTI