Tehnologija poluprovodničkih baterija (krutog stanja, eng...
Peugeot 308 1.6 HDi (2010.): radi nemirno, u leru povisuje okretaje
Peugeot 308 1.6 HDi je imao problema sa Siemensovim brizgaljkama, a neravnomjeran rad nakon paljenja može biti posljedica neispravnosti senzora temperature…
PITANJE ČITATELJA
Peugeot 308 1.6 HDi, 2010., motor nakon paljenja sam povisuje okretaje, s malo ispod 900/min na 1200, 1500/min…
ODGOVOR DOKTORA
Problem je vjerojatno u senzoru (davaču) temperature, smještenom nasuprot zupčastom remenu. Kad je neispravan, upravljački modul dizelskog motora dozira veću količinu goriva, potrebnu za rad motora, premda je motor zagrijan
Zbog toga se povećava brzina vrtnje motora. Drugi je mogući uzrok u mjeraču protoka zraka, a moguć je problem u oba sklopa u određenom omjeru. To ne ukazuje na kvar Siemensovih brizgaljki, koje kod tog motora bile problem za serije iz 2009. do kolovoza 2010.
ZADNJE VIJESTI
Električni automobili ključan su dio europskih planova zel...
Hoće li netko biti dobar vozač ovisi o puno faktora, a jed...
Kineski Xiaomi upozorava potencijalne kupce električne limu...