fbpx
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1670492488008-0'); });
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1670492389204-0'); });
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1670492446879-0'); });

Peugeot 308 1.6 HDi (2010.): radi nemirno, u leru povisuje okretaje

Autor: dnevno.ba

Peugeot 308 1.6 HDi je imao problema sa Siemensovim brizgaljkama, a neravnomjeran rad nakon paljenja može biti posljedica neispravnosti senzora temperature…

PITANJE ČITATELJA

Peugeot 308 1.6 HDi, 2010., motor nakon paljenja sam povisuje okretaje, s malo ispod 900/min na 1200, 1500/min…

ODGOVOR DOKTORA

Problem je vjerojatno u senzoru (davaču) temperature, smještenom nasuprot zupčastom remenu. Kad je neispravan, upravljački modul dizelskog motora dozira veću količinu goriva, potrebnu za rad motora, premda je motor zagrijan

Zbog toga se povećava brzina vrtnje motora. Drugi je mogući uzrok u mjeraču protoka zraka, a moguć je problem u oba sklopa u određenom omjeru. To ne ukazuje na kvar Siemensovih brizgaljki, koje kod tog motora bile problem za serije iz 2009. do kolovoza 2010.

Autor: dnevno.ba
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1544621488181-7'); });
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1544621488181-8'); });

ZADNJE VIJESTI

var mpn_wi={userId:11760,siteId:102020,widgetId:103929,widgetType:0};if(void 0===mpn_ref)var mpn_ref=[mpn_wi];else mpn_ref.push(mpn_wi);var mpn_sid=document.getElementById('monadplugscript');if(!mpn_sid){var mpn_dt=new Date,mpn_ns=document.createElement('script');mpn_ns.id='monadplugscript',mpn_ns.type='text/javascript',mpn_ns.defer=!0,mpn_ns.src='//cdn.monadplug.com/format/native/js/hood.js?v='+mpn_dt.getYear()+mpn_dt.getMonth()+mpn_dt.getUTCDate()+mpn_dt.getUTCHours();var pmn_os=document.getElementsByTagName('script')[0];pmn_os.parentNode.insertBefore(mpn_ns,pmn_os)}
ga('send', 'event', 'Monad_underarticle', 'pageview'); (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});