fbpx
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1670492488008-0'); });
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1670492389204-0'); });
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1670492446879-0'); });

Peugeot 308 (2021.): Hoće li ovako izgledati francuski protuotrov za Golf 8?

Autor: dnevno.ba

Provokativan dizajn s prenaglašenom maskom trebao bi biti adut za uspjeh novog modela Peugeot 308, koji će uz turbobenzince s električnom potporom 1.2 od 110, 130 i 155 KS imati i turbodizelaše 1.5 BlueHDi sa 100 i 130 KS…

Peugeot 308 u drugoj generaciji već je u sedmoj, posljednjoj punoj tržišnoj godini (na tržištu je od studenoga 2013.) te je njegov nasljednik u punoj formi. Bit će to Peugeot 308 treće generacije, jer je brojka 309 već ‘potrošena’ na modelu koji se po tehnologiji Simca, odnosno Talbot proizvodio od 1985. do 1994.

Bilo je najava kako će izgledati kao povećani Peugeot 208, ili smanjeni Peugeot 508, ali činjenica da je koncern PSA posebno pogođen, čelnike iz Pariza motiviraju na radikalni iskorak, kako javlja portal Motor1.com.

Naravno, Peugeot 308 se stvara na modularnoj koncernskoj platformi EMP2 (Efficient Modular Platform) nove generacije, koji će udio čelika visoke (HTS) i ultravisoke čvrstoće (UHTS).porasti na 58 posto.

Time će se ostvariti uvjeti za smanjenje mase prosječno za 50 kg, uz povećanje čvrstoće za trećinu, što je preduvjet za poboljšanje performansi dinamičnosti) i smanjenje potrošnje goriva te suvereno osvajanje pet zvjezdica za sigurnost po Euro-NCAP-u.

U usporedbi s dosadašnjim modelom dužina će porasti s 425 na 430 cm, širina sa 180 na 184 cm, a visina snižena sa 146 na 144 cm. Velika će pozornost, kao jak adut za poboljšanje performansi te smanjenje potrošnje i emisije CO2 biti smanjenje koeficijenta otpora zraka na, za kompakt C-segmenta uzornih 0,26.

Benzinska će se ponuda temeljiti na turbobenzincu 1.2 snage 110, 130 i 155 KS, koji će u snažnijim verzijama imati 48-voltnu potporu. Nove okolnosti, koje se očekuju nakon prigušenja krize izazvane pandemijom Covid-19 idu na ruku dizelašima, te će gotovo pola prodaje pokrivati unaprijeđeni dizelaš 1.5 BlueHDi sa 100 i 130 KS.

Priprema se i plug-in hibridna verzija, a najavljeni električni Peugeot 308 (oznake e-308) zasad je u drugom planu.

Autor: dnevno.ba
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1544621488181-7'); });
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1544621488181-8'); });

ZADNJE VIJESTI

var mpn_wi={userId:11760,siteId:102020,widgetId:103929,widgetType:0};if(void 0===mpn_ref)var mpn_ref=[mpn_wi];else mpn_ref.push(mpn_wi);var mpn_sid=document.getElementById('monadplugscript');if(!mpn_sid){var mpn_dt=new Date,mpn_ns=document.createElement('script');mpn_ns.id='monadplugscript',mpn_ns.type='text/javascript',mpn_ns.defer=!0,mpn_ns.src='//cdn.monadplug.com/format/native/js/hood.js?v='+mpn_dt.getYear()+mpn_dt.getMonth()+mpn_dt.getUTCDate()+mpn_dt.getUTCHours();var pmn_os=document.getElementsByTagName('script')[0];pmn_os.parentNode.insertBefore(mpn_ns,pmn_os)}
ga('send', 'event', 'Monad_underarticle', 'pageview'); (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});