fbpx
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1670492488008-0'); });
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1670492389204-0'); });
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1670492446879-0'); });
Screenshot: Bonhams

Prodaje se najskuplji Mini na svijetu: Luksuzni interijer presvučen je crvenom kožom

Autor: Dnevno.ba

Služio je saudijskom princu za vožnju europskim velegradovima.

Aston Martin je u ovom mileniju nudio gradski model Cygnet. Bio je to automobilčić temeljen na Toyoti Aygo, koji je zahvaljujući luksuzu dobio višestruko višu cijenu. Začudo, prodaja je bila sasvim solidna, a ti primjerci i danas dobro kotiraju.

Nešto slično stvoreno je 1980-ih. Točnije, bilo je to 1984. godine, kad je saudijski princ poželio poseban Mini koji će luksuzom i donekle izgledom stati uz bok klasičnom Aston Martinu. Posao je povjeren Tickfordu, specijalistu za prerade Aston Martina, a epilog je Mini 1000 HLE by Tickford.

Osim pomalo nespretne prednjice s duplim četvrtastim svjetlima, automobil je dobio još nekoliko detalja. Popis novosti izvana završava naplatcima, vinilnim krovom i proširenjima blatobrana.

Luksuzni interijer presvučen je crvenom kožom, a oprema je obogaćena sjedalima Recaro, umecima od plemenitog drva i audiosustavom Clarion. Princ ga je navodno želio koristiti na ulicama europskih gradova pa je isporučen s volanom na lijevoj strani.

Nije poznato je li se radilo na motoru, ali se zna kako je dotični Mini do sada nakupio preko 13.000 km. Ponuđen je na aukciji u režiji Bonhamsa, a očekuje se da će postići cijenu od bar 60.000 GBP. Ako vam je to čudno, znajte da je ova prerada 1980-ih stajala 50.000 GBP, što bi u današnjim mjerilima bilo oko 150.000 GBP ili 170.000 eura, prenosi Index.hr.

Autor: Dnevno.ba
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1544621488181-7'); });
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1544621488181-8'); });

ZADNJE VIJESTI

var mpn_wi={userId:11760,siteId:102020,widgetId:103929,widgetType:0};if(void 0===mpn_ref)var mpn_ref=[mpn_wi];else mpn_ref.push(mpn_wi);var mpn_sid=document.getElementById('monadplugscript');if(!mpn_sid){var mpn_dt=new Date,mpn_ns=document.createElement('script');mpn_ns.id='monadplugscript',mpn_ns.type='text/javascript',mpn_ns.defer=!0,mpn_ns.src='//cdn.monadplug.com/format/native/js/hood.js?v='+mpn_dt.getYear()+mpn_dt.getMonth()+mpn_dt.getUTCDate()+mpn_dt.getUTCHours();var pmn_os=document.getElementsByTagName('script')[0];pmn_os.parentNode.insertBefore(mpn_ns,pmn_os)}
ga('send', 'event', 'Monad_underarticle', 'pageview'); (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});