fbpx
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1670492488008-0'); });
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1670492389204-0'); });
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1670492446879-0'); });

ŠKODA PREDSTAVILA SCALU: Češki Golf s modernim dizajnom i brdom tehnologije spreman poharati tržište na koje stiže u svibnju iduće godine!

Autor: Jutarnji list

PRAG - Škoda je jučer u Tel Avivu pred 500 novinara iz cijelog svijeta predstavila Scalu. Riječ je o iznimno važnom modelu za češkog proizvođača; Scala naime mijenja Rapid, a po svom obliku predstavlja klasični kompaktni automobil koji će konkurirati modelima poput Forda Focusa, VW Golfa, Peugeota 308 i ostatka društva. Neki su je nakon prvih slika već prozvali i Audijem A3 Sportback po pristupačnijoj cijeni.

Krenimo od vanjskog dizajna – Scala je dizajnirana po uzoru na konceptni Vision RS koji je nedavno predstavljen u Parizu. Moramo pohvaliti dizajnere, budući da je velik dio elemenata preuzet sa spomenutog koncepta. Već po prvim slikama jasno je kako će Scala predstavljati opasnog konkurenta u segmentu kompaktnih automobila. Atraktivno dizajnirana prednja LED svjetla, masivna maska (neki ju već uspoređuju s maskama na BMW modelima) i stražnje staklo koje se proteže do horizontalnih LED svjetala straga između kojih se nalazi i kromirani natpis Škoda Scali će garantirati poglede na cesti.

Osim atraktivnim dizajnom, Scala će potencijalne kupce privući i zbog svoje praktičnosti. Tako prtljažnik iznosi 467 litara, dok se sklapanjem stražnjih sjedala dobiva kapacitet od 1410 litara. Scala koristi Volkswagenovu MQB AO platformu na kojoj se vozi i Polo, no od Pola je znatno veća. Naime, broji 4,36 m u dužinu (za primjer možemo uzeti Golf sa 4,25 m) i 1,79 m u širinu.

Pogled u unutrašnjost otkriva dva digitalna zaslona – opcijski 10,25-inčni digitalni zaslon poznat iz Volkswagenovih modela. Ovisno o razini opreme, u sredini stoji zaslon veličine od 6,5 do 9 inča uparen s trećom generacijom MIB infotainment sustava. Za potpuni ugođaj nudi se i ambijentalno osvjetljenje, doduše samo u dvije boje…

Što se motorizacije tiče, Scala će se nuditi sa 1,0-litrenim TSI trocilindrašem u verzijama snage 95 i 115 KS, dok vrh ponude čini 1,5-litreni TSI sa 150 KS. Za ljubitelje dizela tu je 1,6-litreni TDI od 115 KS, a moguće će biti naručiti i verziju pogonjenu prirodnim plinom (1.0 G-Tec s 90 KS). Na naše tržište dolazi u svibnju, a cijene zasad nisu poznate.

Autor: Jutarnji list
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1544621488181-7'); });
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1544621488181-8'); });

ZADNJE VIJESTI

var mpn_wi={userId:11760,siteId:102020,widgetId:103929,widgetType:0};if(void 0===mpn_ref)var mpn_ref=[mpn_wi];else mpn_ref.push(mpn_wi);var mpn_sid=document.getElementById('monadplugscript');if(!mpn_sid){var mpn_dt=new Date,mpn_ns=document.createElement('script');mpn_ns.id='monadplugscript',mpn_ns.type='text/javascript',mpn_ns.defer=!0,mpn_ns.src='//cdn.monadplug.com/format/native/js/hood.js?v='+mpn_dt.getYear()+mpn_dt.getMonth()+mpn_dt.getUTCDate()+mpn_dt.getUTCHours();var pmn_os=document.getElementsByTagName('script')[0];pmn_os.parentNode.insertBefore(mpn_ns,pmn_os)}
ga('send', 'event', 'Monad_underarticle', 'pageview'); (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});