fbpx
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1670492488008-0'); });
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1670492389204-0'); });
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1670492446879-0'); });

TOYOTA SRUŠILA REKORD: Unatoč malom padu prodaje ostavili trag na tržištu, a ključ je u jednom faktoru

Autor: dnevno.ba

Toyota Motor Europe (TME) je objavila rezultate prodaje za pandemijsku 2020. godinu. Kao i ostali proizvođači, i ovaj japanski div bilježi pad prodaje u kriznoj godini, ali je ostvario rekordnih 6% tržišnog udjela.

Tako je od siječnja do prosinca, ukupno prodano 993.113 vozila Toyota i Lexus, što je pad od samo 9,0% u odnosu na prošlu godinu, na tržištu koje je palo za 20%.

Ukupan tržišni udio povećao se za 0,7%, tako da je na kraju godine, TME završila sa 6,0% tržišnog udjela, što je rekord svih vremena za kompaniju. Ključ je u velikoj potražnji za hibridnim vozilima s niskim udjelom CO2, koja su Toyotu podigla na treće mjesto najprodavanijih marki osobnih automobila u Europi.

Prodaja Toyota hibrida u 2020.godini zaokružena je brojkom od 529.054 prodanih vozila, te sada nosi 53% ukupne TME prodaje u Europi, odnosno 65% u zapadnoj Europi. Nakon proljetnog “zaključavanja” u čitavoj Europi, prodaja TME-a oporavila se tijekom srpnja i prosinca 2020., povećavajući se za 11% na godišnjem nivou u tom razdoblju, vođena potražnjom za ključnim modelima C-segmenta i SUV, te lansiranjem novog Yarisa, koji se popeo na drugo mjesto među najprodavanijim automobilima u Europi u studenom 2020.

TME je u 2020. lansirao devet novih modela Toyota i Lexus uključujući najvažnije Novi Yaris, RAV4 Plug-in Hybrid, PROACE EV, novi Mirai FCEV i Lexus UX EV.

Najprodavaniji modeli su bili Corolla, Yaris i RAV4 i zajedno su činili 58% volumena, uz još veći hibridni udio od 65%.

Lexus je prodao 70.814 vozila, postigavši ​​rekordni tržišni udio od 2,3% na tržištu premium automobila i prvi put dostigavši ​​udio od 3% u privatnom sektoru. Uz lansiranje novog električnog modela UX 300e, Lexus je također predstavio novi LC 500 kabriolet i LS. Glavnina prodaje došla je iz SUV serije – RX, NX, UX i LX, koji su činili 81% ukupne Lexus prodaje.

Autor: dnevno.ba
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1544621488181-7'); });
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1544621488181-8'); });

ZADNJE VIJESTI

var mpn_wi={userId:11760,siteId:102020,widgetId:103929,widgetType:0};if(void 0===mpn_ref)var mpn_ref=[mpn_wi];else mpn_ref.push(mpn_wi);var mpn_sid=document.getElementById('monadplugscript');if(!mpn_sid){var mpn_dt=new Date,mpn_ns=document.createElement('script');mpn_ns.id='monadplugscript',mpn_ns.type='text/javascript',mpn_ns.defer=!0,mpn_ns.src='//cdn.monadplug.com/format/native/js/hood.js?v='+mpn_dt.getYear()+mpn_dt.getMonth()+mpn_dt.getUTCDate()+mpn_dt.getUTCHours();var pmn_os=document.getElementsByTagName('script')[0];pmn_os.parentNode.insertBefore(mpn_ns,pmn_os)}
ga('send', 'event', 'Monad_underarticle', 'pageview'); (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});