fbpx

Volkswagen Passat (2021.), luksuzni blizanac Škode Superb, ‘crvena krpa’ za Mercedes-Benz i BMW

Autor: dnevno.ba

Automobilsku industriju očekuje velika transformacija i preslagivanje nakon smirivanja krize

Očito će se premium brendovi najprije i najbolje restrukturirati, a pravi je primjer koncern Volkswagen. Na smanjenom tržištu udio Volkswagena u mnogim zemljama prelazi 20 posto, a poseban je primjer Hrvatska, gdje brendovi koncerna iz Wolfsburga (VW, Škoda, Seat, Audi) trenutačno pokrivaju više od 40 posto tržišta.

Premda je aktualni Volkswagen Passat (B8), koji je uveden krajem 2014., a prošlog je ljeta stigao redizajnirani model, još je uvijek u punoj snazi, puno se očekuje od modela devete generacije (B9), koji je planiran za jesen 2021. Bit će tehnološki blizanac s krovnim modelom iz Mlade Boleslave – Škoda Superb, u sličnim dimenzijama.

Gabaritima 485 x 186 x 145 bit će sedam centimetara duži, tri širi i centimetar niži od dosadašnjeg. Najveći doprinos limuzinskoj prostranosti, posebice na stražnjim sjedalima, bit će međuosni razmak povećan s 279 na 284 centimetra. Najintrigantniji je dizajn, jer u proteklih pola godine bilo više mogućih verzija novog modela.

Posljednja ilustracija, koju potpisuje poznati renderist Avarvarii, ukazuje dodatni iskorak prema luksuzu, ali i dizajnu. Zanimljivo, prednji će dio, po uzoru na Golf 8, dobiti LED-farovima s “obrvama”, zasad jedino što je postalo predmetom prijepora kod Golfa Osmice.

Bit će napravljen na modularnoj platformi MQB druge generacije, koja će udio čelika visoke čvrstoće (HTS) i ultravisoke čvrstoće (UHTS) povećati na 60 posto, pa će novi Passat biti čvršći i sigurniji, a 60 do 80 kg manje mase. To će, uz smanjenje koeficijenta otpora zraka na 0,25, doprinijeti poboljšanju performansi te smanjenju potrošnje goriva i emisije CO2

Premda su mnogi donedavno bili sigurni da je dizelski pogon “out”, ova će kriza ipak promijeniti i tehnološke smjernice. Glavni će motor i dalje biti unaprijeđeni turbodizelaš 2.0 TDI, u verzijama sa 136, 163 i 190 KS. Osnovni benzinac bit će blago-hibridni 1.5 eTSI, sa 130 i 150 KS i 48-voltnom potporom, snažniji će biti 2.0 TSI sa 180 i 211 KS.

Priprema se i plug-in-hibridna verzija sustavne snage 204 KS (150 kW), koja će samo na struju moći voziti 65 km, a statistička potrošnja benzina, uz svakodnevno punjenje električnih baterija, bit će samo 1,9 litara na 100 km. Električna verzija nije izvjesna, jer će tu ulogu preuzeti model ID.4.

Dakle, Volkswagen Passat devete generacije bit će ponovno – kralj srednje klase (D-segmenta)!

Autor: dnevno.ba

ZADNJE VIJESTI