fbpx
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1670492488008-0'); });
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1670492389204-0'); });
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1670492446879-0'); });

Volkswagen Polo 1.0 TSI uvjerljivo pobijedio Renault Clio TCE 100, naravno u njemačkom testu!

Autor: dnevno.ba

Volkswagen Polo 1.0 TSI je usporednom testu portala Autozeitung.de uvjerljivo pobijedi Renault Clio TCE 100, u svim kategorijama osim troškovi/ekologija…

Dvoboj dva najzanimljivija, najjača Polo – Clio zanimljiv je i našim kupcima. Njemački novinari usporedili su dvije 3-cilindarske turbobenzinske verzije 1.0, s prednjim pogonom i 5-stupanjskim mjenjačem.

Volkswagen Polo 1.0 TSI opremljen je 3-cilindarskim turbobenzincem, koji iz 999 ccm razvija 95 KS, uz najveći okretni moment od 175 Nm.

Renault Clio TCE 100 također opremljen je 3-cilindarskim turbobenzincem obujma 999 ccm razvija 100 KS i 160 Nm, dakle veću snagu uz manji vršni okretni moment.

Zanimljivo, realna, izmjerena masa veća je kod Pola – 1156 kg, prema 1139 kg koliko ima Clio. Performanse su praktički jednake: Polo (10,7 s, 187 km/h), Clio (10,8 s, 187 km/h). Polo je ja testu trošio 5,8, a Clio 6,0 l/100 km, zaustavni put je pri 100 km/h, hladno/toplo, kod Pola malo bolji – 34,9/34,0 m prema 35,0/34,5 m.

Renault Clio je (16.440 eura) je osjetno jeftiniji nego Volkswagen Polo (18.020 eura).

Kako su ocijenjeni, pogledajte tablicu, s maksimalnim brojem bodova po kategorijama: Karoserija (1000), Komfor vožnje (1000), Motor/mjenjač (1000), Dinamika vožnje (1000). Potom slijedi međuzbroj Vlastita svojstva (4000). Potom se dodaje kategorija Troškovi/ekologija (1000) te se dobiva Ukupna ocjena (5000).

Volkswagen Polo uvjerljivo pobjeđuje u kategorijama Karoserija, Komfor vožnje, Motor/mjenjač i Dinamika vožnje, a u kategoriji Troškovi/ekologija, jasno pobjeđuje Renault Clio.

Volkswagen Polo (2911) uvjerljivo pobjeđuje Renault Clio (2832). Koliko je to objektivno? Već i sama činjenica da je Renault Clio europski bestseller pokazuje da bi, ne samo u francuskom, nego i u mnogim drugim europskim usporednim testovima rezultat bio drukčiji…

Evo što je zaključio Caspar Winkelmann (Autozeitung.de)

U odmjeravanju modela Renault Clio TCe 100 i Volkswagen Polo TSI Francuz je drugi. Vrlo napredna multimedijska i sigurnosna oprema govori za njega. Usto je jeftiniji, a u segmentu malih automobila to je često presudan razlog za kupnju.

U pogledu udobnosti, a posebno u pogledu vozne dinamike, Francuz ne može držati korak s modelom Volkswagen Polo 1.0 TSI u usporednom testu: U skupljem modelu iz Wolfsburga sjedi se bolje i ima znatno više komfora, posebice straga.

Uz to, udobnost je vrhunska zahvaljujući opcijskim prilagodljivim amortizerima. U testovima dinamike vožnje ‘iskusni’ Polo pokazuje da je jedan od najsretnijih i najsigurnijih među malim automobilima. Manje je uvjerljiv u ostalim sigurnosnim obilježjima.

Autor: dnevno.ba
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1544621488181-7'); });
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1544621488181-8'); });

ZADNJE VIJESTI

var mpn_wi={userId:11760,siteId:102020,widgetId:103929,widgetType:0};if(void 0===mpn_ref)var mpn_ref=[mpn_wi];else mpn_ref.push(mpn_wi);var mpn_sid=document.getElementById('monadplugscript');if(!mpn_sid){var mpn_dt=new Date,mpn_ns=document.createElement('script');mpn_ns.id='monadplugscript',mpn_ns.type='text/javascript',mpn_ns.defer=!0,mpn_ns.src='//cdn.monadplug.com/format/native/js/hood.js?v='+mpn_dt.getYear()+mpn_dt.getMonth()+mpn_dt.getUTCDate()+mpn_dt.getUTCHours();var pmn_os=document.getElementsByTagName('script')[0];pmn_os.parentNode.insertBefore(mpn_ns,pmn_os)}
ga('send', 'event', 'Monad_underarticle', 'pageview'); (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});