fbpx
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1670492488008-0'); });
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1670492389204-0'); });
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1670492446879-0'); });

Volkswagen Polo (2021.) dobiva otmjeniju masku, digitalni kokpit i blago-hibridnu potporu

Autor: dnevno.ba

Volkseagen Polo 6. generacije (Typ AW) predstavljen je 16. lipnja 2017., proizvodnja u španjolskom pogonu Pamplona počela je 17. srpnja 2017., a prodaja krenula 4. kolovoza 2017.

Bio je to drugi model koncerna Volkswagen (prva Seat Ibiza, siječanj 2020.) napravljen na platformi MB-A0, a do danas ih je, sa značkama Volkswagen, Audi, Seat i Škoda, blizu 20. Limuzinska verzija, nasljednica modela Polo Classic s kraja 1990-ih, Volkswagen Virtus, proizvodi se i prodaje samo u Brazilu.

Volkswagen Polo 6 se za europsko tržište proizvodi samo kao hatchback s pet vrata, a na žalost mnogih kupaca 3-cilindarskog dizelaša 1.4 TDI  više nema u ponudi. Glavni je motor 3-cilindarski turbobenzinac s direktnim ubrizgavanjem 1.0 TSI s 95 KS, a dostupna je i snažnija verzija sa 116 KS. Osnovni u ponudi je atmosferski benzinac 1.0 MPI sa 75 KS.

Za rujan 2021., početak pete tržišne godine, najavljuje se redizajn, ‘sitan, ali bitan’. U Wolfsburgu su shvatili da ‘farovi s obrvama’, uvedeni u Volkswagen Golf 8, zamišljeni kao stilski element svih novih Volkswagena, nisu pogođeni niti dobro prihvaćeni (blago rečeno) na tržištu. Zbog toga će redizajnirani model dobiti logičniju i atraktivniju izvedenicu LED svjetlosnih elemenata.

Velika je novost digitalizirana instrumentna ploča te će redizajnirani Volkswagen Polo 6 biti prvi model niže klase (B-segmenta) s tom zanimljivom izvedbom. Glavni motor u ponudi 1.0 TSI, u verzijama s 95 KS (5-stupanjski ručni mjenjač) i 116 KS (6-stupanjski) dobiva 48V blago-hibridnu potporu, koja će mu poboljšati elastičnost i odziv na gas te potrošnju smanjiti za 0,1 do 0,2 l/100 km.

Posebno će biti ‘pogođena’ snažnija verzija s automatskim mjenjačem DSG 7. Cijena će se povećati za 200 do 400 eura, uz bogatiju opremu i izvedbu, te će kupci dobivati više za uložen novac. To će za Volkswagen Polo biti ‘vjetar u leđa’ do kraja 2023. kad mu dolazi zamjena. Kakva? Još je prerano procjenjivati…

Autor: dnevno.ba
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1544621488181-7'); });
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1544621488181-8'); });

ZADNJE VIJESTI

var mpn_wi={userId:11760,siteId:102020,widgetId:103929,widgetType:0};if(void 0===mpn_ref)var mpn_ref=[mpn_wi];else mpn_ref.push(mpn_wi);var mpn_sid=document.getElementById('monadplugscript');if(!mpn_sid){var mpn_dt=new Date,mpn_ns=document.createElement('script');mpn_ns.id='monadplugscript',mpn_ns.type='text/javascript',mpn_ns.defer=!0,mpn_ns.src='//cdn.monadplug.com/format/native/js/hood.js?v='+mpn_dt.getYear()+mpn_dt.getMonth()+mpn_dt.getUTCDate()+mpn_dt.getUTCHours();var pmn_os=document.getElementsByTagName('script')[0];pmn_os.parentNode.insertBefore(mpn_ns,pmn_os)}
ga('send', 'event', 'Monad_underarticle', 'pageview'); (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});