fbpx
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1670492488008-0'); });
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1670492389204-0'); });
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1670492446879-0'); });

Vozili smo: Toyotin hibrid u modernom ruhu odnosi pobjedu nad dizelašima

Autor: dnevno.ba

Kada smo na test dobili prvog hibrida, Toyotu C-HR, glavno pitanje je bilo može li hibrid zamijeniti svima nam poznate dizelaše? Odgovor je DA, apsolutno, ali krenimo redom.

C-HR je predstavljen 2017. godine, a ovo je model druge generacije koji donosi vizualno poboljšanje prednjeg i stražnjeg kraja. Djeluje vrlo agresivno i s ovom narančastom bojom definitivno se ističe naspram ostalih vozila na cesti.

Ono što je svakako plus ovog modela je kvaliteta materijala. Sve djeluje čvrsto i oku ugodno poput udobnih kožnih sjedala koja sjajno drže tijelo u zavojima.

Položaj za upravljačem je malo povišen kao i kod svih crossovera, a prvo što vam upada u oči je glavni ekran koji se ističe iznad cijele konzole. Iako dosta konzervativnog izgleda ekran nudi sjajne opcije za spajanje mobitela poput ANDROID AUTA i APPLE CAR PLAYA. Sa strane ekrana nalaze se tipke što ga čini jako jednostavnim za korištenje.

Vrijedi istaknuti i odlične JBL zvučnike koji stvaraju ugodan glazbeni ambijent u vozilu. Mali minus interijera je samo jedna USB utičnica za spajanje telefona.

C-HR briljira i po pitanju opreme. Za vašu sigurnost pobrinut će se sustav automatskog kočenja, adaptivni tempomat koji će vas držati na propisanoj udaljenosti i LANE ASSIST koji će vas držati u vašoj traci.

Parkiranje nije vaša briga u ovom autu. Osim parking senzora sa svih strana i stražnje kamere, ovaj model je opremljen i sustavom automatskog parkiranja. Na vama je da ga upalite i dok vozite on će sam pronaći slobodno mjesto i obavijestiti vas. Zatim samo otpuštate kočnicu dok C-HR sigurno uparkirava između ostalih automobila.

Iako izvana auto djeluje ogromno stražnja klupa ne nudi i toliko prostora. Razlog tomu je linija krova koja se spušta prema stražnjem kraju vozila.

 

Slično je situacija i s prtljažnikom kapaciteta 358 litara. Ipak, preklapanjem stražnje klupe dobivate potpuno ravan pod za veći teret.

 

Na testu smo imali najjaču hibridnu verziju koja koristi benzinski i električni motor ukupne snage 184 KS i do „stotke“ ubrzava za 8,2 sekunde. Tu je i sjajni automatski CVT mjenjač koji radi besprijekorno.

Toyota je odlučila izbaciti dizel motore i kupcima nudi samo benzince i hibride. Stoga se postavlja pitanje može li hibrid zamijeniti dizelaše i odgovor je – da.

Potrošnja nam je na testu iznosila 5,4 l/100 km što je u granicama dizela. Hibrid do izražaja dolazi u gradu kada većinu vremena, pri manjim brzinama, koristi struju. Benzinski motor pali se tek kada vam treba više snage te povremeno kada treba nadopuniti bateriju. Bateriju punite i sami prilikom kočenja jer C-HR koristi kinetičku energiju koju pritom vraća natrag u bateriju.

Automobil kreće nečujno, koristeći struju, a paljenje benzinskog motora nećete ni čuti ni osjetiti. Zato na glavnom ekranu možete sve pratiti i vidjeti kako se odvija cijeli proces u toku vožnje.

Napomenimo kako je C-HR, osim u gradu, i na otvorenoj cesti iznimno tih i uglađen te sjajno leži u zavojima, a snage mu ne nedostaje.

Toyotin hibrid i više je nego dostatna zamjena za dizelske motore. Osim što nudi dosta snage uz malu potrošnju, tiši je, čišći i radi puno uglađenije od popularnih dizelaša, a tu je i Toyotino 10-godišnje jamstvo na bateriju. Osim na bateriju dobivate i petogodišnje jamstvo na cijelo vozilo što C-HR čini idealnim svakodnevnim automobilom koji se nečujno šulja gradskim ulicama.

 

Specifikacije:
Toyota C-HR 2.0 Hybrid Dynamic Force
Paket opreme: LAUNCH EDITION
Motor: Benzinski, 4 cilindra, 1987 ccm3 + elektro motor
Pogon: Prednji
Snaga: 184 KS
Okretni moment: 202 Nm
Ubrzanje 0-100: 8,2 sek
Maksimalna brzina: 180 km/h
Mjenjač: Automatski, CVT
Prosječna potrošnja na testu: 5,4 l/100km
CO2: 92 g/km

Autor: dnevno.ba
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1544621488181-7'); });
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1544621488181-8'); });

ZADNJE VIJESTI

var mpn_wi={userId:11760,siteId:102020,widgetId:103929,widgetType:0};if(void 0===mpn_ref)var mpn_ref=[mpn_wi];else mpn_ref.push(mpn_wi);var mpn_sid=document.getElementById('monadplugscript');if(!mpn_sid){var mpn_dt=new Date,mpn_ns=document.createElement('script');mpn_ns.id='monadplugscript',mpn_ns.type='text/javascript',mpn_ns.defer=!0,mpn_ns.src='//cdn.monadplug.com/format/native/js/hood.js?v='+mpn_dt.getYear()+mpn_dt.getMonth()+mpn_dt.getUTCDate()+mpn_dt.getUTCHours();var pmn_os=document.getElementsByTagName('script')[0];pmn_os.parentNode.insertBefore(mpn_ns,pmn_os)}
ga('send', 'event', 'Monad_underarticle', 'pageview'); (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});