fbpx
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1670492488008-0'); });
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1670492389204-0'); });
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1670492446879-0'); });

Vozili smo: Veći negoli djeluje, Jazz Crosstar impresionira tehnologijom

Autor: dnevno.ba

Riječ je o povišenoj verziji, no o samom dizajnu malo kasnije. Malo ga je nespretno opisati riječju običan jer je Jazz sve samo ne običan što posebno dokazuje ova Crosstar verzija. Ovo je četvrta generacija Honde Jazz koja se doista razlikuje od prethodnika. Ta razlika je posebice vidljiva “ispod kože”, ali i na vanjskoj liniji.

Za razliku od klasičnog Jazza koji je djelovao nasmiješeno, Crosstar izgleda puno ozbiljnije. Tome najviše pridonosi crna plastika oko kotača koja mu daje povišeni, gotovo terenski izgled. Možemo reći da ovaj robusniji stil itekako leži dječjem licu Jazza.

Za razliku od sprijeda gdje djeluje veselo, straga je Jazz pomalo konzervativan. Ipak, krase ga elegantna LED svijetla, a LED tehnologija nalazi se i sprijeda. Sve u svemu, Crosstar se čini “odraslijim” od većine automobila u svojoj klasi.

Kada uđete u Jazz osjećate se kao doma. Razlog tomu je jednostavnost kabine gdje je sve na svome mjestu, ali i tkanina na konzoli koja daje osjećaj topline. Općenito, unutra djeluje kvalitetno i izdržljivo.

Volan je vrlo ugodan u ruci i opremljen raznim funkcijama. Ono što svakako treba istaknuti jest preglednost. Velike staklene površine ne dozvoljavaju da vam išta promakne.

Također, za lakše parkiranje tu su parking senzori sa svih strana kao i stražnja kamera sjajne rezolucije.

Ispred vozača nalazi se digitalna instrumentalna ploča na kojoj možete naći apsolutno sve, a toga ima. Razlogu tomu ješto je Crosstar krcat opremom. Možda najzanimljivije što možete pratiti na ekranu ispred vozača je aktualna potrošnja, odnosno kada se vozite na bateriju jer ova Jazz je hibrid.

Posebno je impresivan glavni ekran osjetljiv na dodir veličine 9 inča. On nudi pregršt opcija koje je teško pohvatati. Tu je i sjajna 3D navigacija, a jedina zamjerka je pomalo komplicirano sučelje. Naravno, Jazz nudi i opciju spajanja mobitela putem APPLE CAR PLAY i ANDROID AUTO aplikacija koje rješavaju taj problem

Za one koji žele biti iznimno povezani sa svojim automobilom tu je i Hondina aplikacija za pametne telefone na kojoj možete vidjeti stanje goriva i baterije, otključati ili zaključati vozilo i još štošta.

Dobra je odluka Honde da “izvuče” klimu izvan glavnog ekrana što olakšava namještanje idealne temperature. Ono što svakako treba istaknuti kod automobila ove klase je praktičnost jer pretinaca ima na pretek.

Osim pretinaca tu je i stražnja klupa koja nudi dovoljno mjesta za noge i glavu. Čak ni viši putnici neće se žaliti na nedostatak prostora.

Stražnja se vrata otvaraju vrlo široko što olakšava ulazak i izlazak, a cijela se klupa može podići kako biste prevezli bicikl ili neki drugi viši predmet.

Prtljažnik je u prosjeku klase s 304 litre, ali ima veliki otvor što olakšava utovar i istovar.

Ipak, oduševljava kada odlučite spustiti stražnju klupu jer dobivate potpuno ravan pod.

Ne samo to, ukoliko spustite suvozačko sjedalo moći ćete prevoziti i dugačke terete. I više nego praktično.

Jazz je krcat sigurnosnom opremom, a adaptivni tempomat praktički vozi sam. Na vama je samo da namjestite maksimalnu brzinu, a Honda će sama ubrzavati, kočiti, ali i skretati.

Jazz je gotovo nečujan, a to je zato što je hibrid, i dolazi isključivo kao hibrid koji pak radi izvrsno. Pokreće ga 1,5 litarski benzinac koji zajedno s elektromotorom daje ukupno 109 konjskih snaga te ubrzava do “stotke” za respektabilnih 9,4 sekunde.

Uparen je s automatskim CVT bezstupanjskim mjenjačem koji u gradskoj vožnji radi odlično, ali je glasniji na otvorenoj cesti. U gradu je Jazz svoj na svome. Tih, precizan, okrentan i sjajnog ubrzanja na struju. Može se pohvaliti najboljim radijusom okreta u klasi.

Tu je i regenerativno kočenje koje dodatno puni bateriju i time štedi gorivo. Kad smo kod potrošnje, naš prosjek na testu iznosio je 5,1 litru na 100 km.

Na autocesti je Jazz iznenađujuće tih i miran, a na otvorenoj cesti pokazuje svoj gen. Za jedan gradski auto koji djeluje vrlo visoko leži u zavojima poput prave Honde. Ne može pobjeći od svog DNK.

Naravno, sva ova tehnologija, pouzdanost, praktičnost i ekonomičnost u jednom paketu ima svoju cijenu. Ona je nešto iznad 200 tisuća kuna te za tu vrijednost dobivate kompletan auto s najnovijom tehnologijom sposoban za sve zadatke.

Specifikacije:
Honda Jazz Crosstar 1,5 Hybrid 20YM
Paket opreme: Executive 2-Tone
Motor: hibridni i-MMD (benzin+elektro), 4 cilindra, 1498 ccm3
Pogon: Prednji
Snaga: 109 KS
Okretni moment: 253 Nm
Ubrzanje 0-100: 9,4 sek
Maksimalna brzina: 175 km/h
Mjenjač: CVT, automatski – bezstupanjski
Prosječna potrošnja na testu: 5,1 l/100km
CO2: 82 g/km

Autor: dnevno.ba
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1544621488181-7'); });
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1544621488181-8'); });

ZADNJE VIJESTI

var mpn_wi={userId:11760,siteId:102020,widgetId:103929,widgetType:0};if(void 0===mpn_ref)var mpn_ref=[mpn_wi];else mpn_ref.push(mpn_wi);var mpn_sid=document.getElementById('monadplugscript');if(!mpn_sid){var mpn_dt=new Date,mpn_ns=document.createElement('script');mpn_ns.id='monadplugscript',mpn_ns.type='text/javascript',mpn_ns.defer=!0,mpn_ns.src='//cdn.monadplug.com/format/native/js/hood.js?v='+mpn_dt.getYear()+mpn_dt.getMonth()+mpn_dt.getUTCDate()+mpn_dt.getUTCHours();var pmn_os=document.getElementsByTagName('script')[0];pmn_os.parentNode.insertBefore(mpn_ns,pmn_os)}
ga('send', 'event', 'Monad_underarticle', 'pageview'); (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});