fbpx

KAD VJERU PRODAŠ ZA VEČERU: Muderris Nezim ef. Halilović podržao kandidaturu Bakira Izetbegovića za člana Predsjedništva BiH. Allah je uz Bakira jednako koliko uz đavla!

Autor: Dnevno.ba/ Josip Šimić Đinđić

 

Nezim ef. Halilović Muderris, imam Fahdove džamije u Sarajevu i ratni komandant 4. muslimanske brigade Armije Republike Bosne i Hercegovine, pružio je podršku kandidaturi Bakira Izetbegovića, predsjednika SDA, za člana Predsjedništva BiH na otkobarskim Općim izborima, piše Josip Šimić-Đinđić!

Muderris se tim povodom oglasio na Facebook profilu, a njegovu objavu prenosimo u cijelosti:

Opis nije dostupan.

– Naš Lider, naš Predsjednik, naš Prvak!

Allah Vas čuvao, zaštitio i volio!

Niste sami protiv svih, jer Allah je uz Vas, a On je Silni i Mudri!

A i ja/mi smo Vaš Tim!

Vaši čvrsti politički stavovi i Vaša vizija nam ulijevaju sigurnost i nadu! – poručio je Muderris.

Muderris je riječ arapskog porijekla, a znači „profesor“! Korijen riječi muderris je izvedena od glagolskog pridjeva radnog glagola „derrese“ – učiti. Imenica „muderris“ muškoga roda ima značenje: profesor, nastavnik, tutor, učitelj ili majstor. Korijen riječi muderres također je (d-r-s), a izvedena je od glagolskog pridjeva trpnog glagola derrese; “učiti”. Pridjev  muderres (ženski rod jednina: – muderresa, ženski rod množina – muderresāt;  muški rod množina: – muderresūn) ima značenje: obrazovan, školovan (najčešće se misli na viši ili visoki (univerzitetski) nivo obrazovanja), educiran, prosvijećen.

Termin muderris se u bosanskom jeziku obično upotrebljava kao titula u značenju “profesor”, “nastavnik”, “predavač” u srednjoj školi ili na fakultetu. Ovaj termin se danas kolokvijalno koristi kao titula kojom se iskazuje posebna počast istaknutim srednjoškolskim i univerzitetskim profesorima. Zvanje muderrisa se stječe nakon završetka (više) medrese ili univerziteta (medreset-ul-džāmiʿa, džāmiʿ-ul-islamijje ili samo džāmiʿa).

Imajući u vidu, da je Nezim ef. Halilović Muderris, ujedno i imam Fahdove džamije u Sarajevu. Imam je riječ koja u islamskom svijetu označava vođu. To može biti glavar džamije, ali i zajednice.

Imam je ona osoba koji vodi muslimane u molitvi (namazu), temeljnom islamskom obredu (ibadetu). Vjernici se obraćaju imamu ako imaju neka pitanja vezana uz religiozni život, u manjim sredinama imam je glava za sva pitanja. Važno je napomenuti da imam nije nikakva religiozna titula među sunitima, kod šijita je stvar suprotna – imam je po njima izabran od Boga da bude savršen primjer vjernicima, uz to on je nepogrješiv i oslobođen bilo kakvog grijeha. Imame dakle treba slijediti jer su postavljeni od Boga.

Nezim ef. Halilović Muderris, ujedno i imam Fahdove džamije u Sarajevu je napisao:
– Naš Lider, naš Predsjednik, naš Prvak!

Allah Vas čuvao, zaštitio i volio!

Niste sami protiv svih, jer Allah je uz Vas, a On je Silni i Mudri!

A i ja/mi smo Vaš Tim!

Vaši čvrsti politički stavovi i Vaša vizija nam ulijevaju sigurnost i nadu! – poručio je Muderris.

Ostaje nejasno, da li će se Islamska zajednica u Bosni i Hercegovini „ograditi“ od ovakvih javnih objava svoga muderrisa Nezima ef. Halilovića, obzirom, da isti, a kao što je primjetno iz njegove objave stavlja vjeru u službu politike (svetogrđe), koja je u Bosni i Hercegovini, dokazano – obeščašćena (bez dostojanstva i ugleda), naročito, jer se politikom bave nečasni ljudi, ako se ima u vidu, da Halilović daje podršku Bakiru Izetbegoviću, predsjedniku SDA stranke, čiji su članovi u vrhu te stranke, pa i Izetbegovićeva supruga, Sebija Izetbegović, redovni gosti na optuženičkim klupama i crnim američkim listama, zbog kriminala i korupcije, ili su pod istragama, zbog različitih krivičnih djela i pljačke bh. naroda.

Muderris kaže: „Niste sami protiv svih, jer Allah je uz Vas, a On je Silni i Mudri! A i ja/mi smo Vaš Tim!“

Postavlja se pitanje množine, ‘ko to „ja/mi smo Vaš Tim“, je u službi politike SDA stranke, te da li Islamska zajednica zaista promovira jednu političku partiju – SDA stranku, ako se ima u vidu, da je Nezim ef. Halilović, muderris i Imam Fahdove džamije u Sarajevu vjerski velikodostojnik – vođa, kako je to prethodno u etimologijama riječi objašnjeno i napisano: muderris i Imam.

Muderris i Imam se zaklinju, da ću svu svoju ljudsku, moralnu, fizičku i intelektualnu sposobnost staviti u Božju službu i na usluge vjerujućem puku, a ne u službu politike i pojedinca, pa je zvanje i zanimanje ef. Halilovića u potpunosti promašeno. Imame dakle treba slijediti jer su postavljeni od Boga?! Postavlja se pitanje, da li je muderris Halilović zaista postavljen od Boga ili od Bakira, i da li je nakon toliko godina vjerske službe i klanjanja Allahu u džamijama ostao (ne)prosvjećen, da (ne)može shvatiti, da politika SDA ništa dobro Bošnjacima – muslimanima nije donijela, osim vrhušci članova SDA stranke, koji posjeduju po nekoliko skupocjenih apartmana i vozila, tajnih milijunskih računa i iza sebe niz koruptivnih afera ovjekovječenim optužnicama.

„Vaši čvrsti politički stavovi i Vaša vizija nam ulijevaju sigurnost i nadu“! – poručio je Muderris, Izetbegoviću, uzdajući se, umjesto Allahu Bakiru Izetbegoviću, umjesto, da je poručio, da sigurnost i nadu može uliti samo Bog. No, muderrisovo „pobožanstvenje“ Bakira Izetbegovića bi se moglo opisati ovako:

Ta zar ne zna muderris, da je u Svetom Pismu Staroga Zavjeta pisano:

Ovako govori Jahve:

„Proklet čovjek koji se uzdaje u čovjeka,
i slabo tijelo smatra svojom mišicom,
i čije se srce od Jahve odvraća.

Jer on je kao drač u pustinji:
ne osjeća kad je sreća na domaku,
tavori dane u usahloj pustinji,
u zemlji slanoj, nenastanjenoj.

Blagoslovljen čovjek koji se uzdaje u Jahvu
i kome je Jahve uzdanje.

Nalik je na stablo zasađeno uz vodu
što korijenje pušta k potoku:
ne mora se ničeg bojati kad dođe žega,
na njemu uvijek zelenilo ostaje.

U sušnoj godini brigu ne brine,
ne prestaje donositi plod“.

Ne spašava kralja vojska mnogobrojna,
ne spašava velika sila junaka.

Isprazno se od konja nadati spasenju,
jačina njegova ne izbavlja.

Oko je Jahvino nad onima koji ga se boje,
nad onima koji se uzdaju u milost njegovu:
da im od smrti život spasi,
da ih hrani u danima gladi.

 

Zamislite, da je naprimjer, kardinal ili bilo koji (nad)biskup u Bosni i Hercegovini kazao predsjedniku i lideru HDZ-a BiH Draganu Čoviću ili bilo kojem drugom lideru hrvatske stranke u BiH ono što je muderris poručio Izetbegoviću?!

Ne može se ni zamisliti, kakvim negativnim komentarima i osudama bi bili od strane sarajevskih medija izvrgnuti kardinal ili bilo koji biskup u Bosni i Hercegovini, da kaže kojim slučajem Draganu Čoviću ono što je Muderris poručio Bakiru Izetbegoviću?!

Ovakva poruka Nezima ef. Halilovića Muderrisa, ujedno i imama Fahdove džamije u Sarajevu je uslijedila nakon što je bošnjačka opozicija odlučila kandidirati ispred opozicije jednog kandidata u utrci za bošnjačkog člana Predsjedništva BiH – dr. Denisa Bećirovića, kako bi pobijedili SDA-ovog člana u utrci za Predsjedništvo BiH, što je očigledno teško palo muderrisu Haliloviću, pa je sebi uzeo za pravo, da tvrdi, kako „Bakir nije sam, jer je Allah uz njega“!

Je li zaista Allah uz onoga (čitaj Bakira Izetbegovića) koji sebično čuva sebe i članove stranke u stranci i njihove položaje na državnim i federalnim funkcijama, dok istovremeno sjede na optuženičkim klupama, zbog kriminala i korupcije, i koji su neki od tih članova počašćeni američkim crnim listama (Asim Sarajlić), zbog čijih politika plače Bosna i Hercegovina? Ovakvo muderrisovo lažno učenje, predstavlja i krivovjerje!

„U ono vrijeme Isus reče svojim učenicima: “Čuvajte se lažnih proroka koji dolaze k vama u ovčjem odijelu, a iznutra su vuci grabežljivi. Po njihovim ćete ih plodovima prepoznati. Bere li se s trnja grožđe ili s bodljike smokve? Tako svako dobro stablo rađa dobrim plodovima, a nevaljalo stablo rađa plodovima zlim. Ne može dobro stablo donijeti zlih plodova niti nevaljalo stablo dobrih plodova. Svako stablo koje ne rađa dobrim plodom siječe se i u oganj baca. Dakle: po plodovima ćete ih njihovim prepoznati.” – Mt 7,15-20.

Koji su plodovi politike stabla SDA stranke koje promovira lažni prorok muderris?! Uhljebljivanje stranačkih i familijarnih kadrova, korupcija, nepotizam, odlazak mladih, svakodnevna ubistva, pljačke, nesigurnost, političko zataškavanje ubistava, stavljanje javnih funkcija u lične i porodične interese, 500 tisuća nezaposlenih, odlazak mladih i oko stotine tisuća beskućnika i gladnih – loši plodovi, a lažan prorok (muderris), koji nastoji uvjeriti narod, da nevaljalo stablo (Bakir) daje dobre plodove, što, kao što je i prethodno opisano predstavlja blasfemiju ili bogohuljenje – izraz kojim se označava korištenje imena Boga ili božanstava na način koji određena religija ili njene vlasti smatraju nedopustivim i uvredljivim, odnosno svetogrđem.

Koristiti ime Allaha u političke svrhe (kao što muderris koristi) predstavlja uvredu i bogohuljenje prema Bogu, i jednako je tvrdnji, da izjavim, kako je „Allah uz đavla“! Zar nije uvredljivo, da muderris smatra, da je jedino „Allah uz Bakira“ nastojeći ovom tvrdnjom potaknuti narod, da glasaju sa Bakira, jer je „Allah uz njega“, pa valjda ako narod izabere Bakira, Allah će onda biti i uz svoj narod i donijeti preko Bakira blagostanje svome narodu, jer su izabrali onoga „uz koga je – kako muderris tvrdi – Allah“, a nije uz ostale lidere bošnjačke opozicije?! Zar je Allah samo uz one koje pripadaju SDA stranci, i da li Kuran ovako naučava ili svjetovni „samoproglašeni“ propisi muderrisa?!

Prema Zakoniku kanonskog prava Katoličke Crkve jasno je propisano, da se „klericima zabranjuje bavljenje politikom, kao i svim onim što ne dolikuje kleričkom staležu“, a napisao je u duhu, da se upravo vjerujući puk ne bi sablaznio, da ijedan svećenik ili biskup „navija za bilo koju političku partiju ili kandidata“, jer on smije navijati samo za Krista – Boga, te promovirati i u duhu Evanđelja i nauka Katoličke Crkve naviještati ono što se čini prikladnim jednom svećeniku ili biskupu, a što je na spasenje duše i tijela potrebno.

Ovakve poruke muderrisa Halilovića ne samo da sablažnjuju vjerujući islamski puk u Bosni i Hercegovini, nego tjeraju vjernike iz džamija, koji pripadaju drugim bošnjačkim – opozicijskim partijama, koji redovito u džamiju idu i klanjaju, ali nisu članovi, niti simpatizeri SDA stranke, jer što da od Imama očekuju oni, koji navija i Bakira umjesto poslanika Muhameda predstavlja, kao nekog „uz koga je Allah“! Može li Allah biti uz nekoga, zbog čije politike ispašta i plače Bosna i Hercegovina, a rezultati te politike su glad, svakodnevna ubistva, krađe, korupcija, nepotizam, odlazak mladih…?! Ovakva zloupotreba vjere (svetogrđe) u političke svrhe, te stavljanje svojih vjerskih funkcija i položaja i utjecaja (imam Fahdove džamije) u službu politike SDA stranke, čiji članovi u vrhu te stranke, su sudionici u sudskim procesima, zbog kriminala i korupcije, predstavlja gnušanje, sablazan i zgražanje.

„U ono vrijeme reče Isus svojim učenicima: “Nije moguće da ne dođu sablazni, no jao onome po kom dolaze; je li s mlinskim kamenom o vratu strovaljen u more, korisnije mu je, nego da sablazni jednoga od ovih malenih. Čuvajte se!” (Iz Svetoga Pisma: Lk 17,1-6)!

Muderrisu nitko ne oduzima njegovo individualno demokratsko pravo, da na Općim izborima po svojoj savjesti i mišljenju zaokruži „onoga (Bakira) za koga on smatra, da je Allah uz njega“, ali stavljanje ove rečenice od strane istog u kontekst sa Allahom, te ove rečenice u svezu muderrisovih službi i javno naučavanje i prorokovanje putem društvenih mreža o ovome, predstavlja zloupotrebu religije i Allaha u političke prljave svrhe, te utjecaj kod glasačkog tijela, da ne glasaju po savjesti, nego za „onoga uz koga je – kako muderris tvrdi – Allah“, namećući svoje mišljenje drugima, a kojeg svojim položajem i utjecajem promovira muderris i Imam Halilović.

Nakon što je bošnjačka opozicija predstavila zajedničkog kandidata za bošnjačkog člana Predsjedništva BiH – dr. Denisa Bećirovića iz SDP-a, ubrzo nakon nastala je polemika, kako bošnjački opozicijski lideri, odnosno muslimani ne mogu glasati za komunistu, te su neki, koji su pripadali stranci Narod i Pravda (NiP), koju predstavlja i vodi Elmedin Dino Konaković, istupili iz NiP-a, pod opaskom, kako „ne mogu glasati za komunistu Denisa Bećirovića“!

Opis nije dostupan.

Na prošlim predsjedničkim – Općim izborima 2018. godine, u utrci za člana Predsjedništva BiH, Željko Komšić (DF) je osvojio 225.500 tisuća glasova, ne hrvatskih, nego bošnjačkih, dok je Dragan Čović osvojio 154.819 tisuća glasova.

Tako je Željko Komšić nakon što je 2018. godine po treći puta bošnjačkim glasovima ušao u Predsjedništvo BiH, vratio u svoj ured sliku „Druga Tita“! Nitko se tada nije zapitao od Bošnjaka, kako su svoj glas dali komunisti Željku Komšiću, koji se, umjesto Bogu, klanja „Drugu Titu“, te kada je trebalo preglasati Hrvate po treći puta, to je po njima bilo „moralno i građansko pravo“, ne zapitkujući se, niti promišljajući, kako musliman može glasati za komunistu Željka Komšića, koji je u prosincu 2018. godine, nakon oktobarskih Općih izbora 2018. godine, u svoj Ured ponovo okačiti sliku „Druga Tita“!

Opis nije dostupan.

Ovakav licemjerizam i dvostruki aršini guraju Bosnu i Hercegovinu u ponor beznađa i, ne suživota, nego ne života i netrpeljivosti.

Nakon što je Željko Komšić bošnjačkim – muslimanskim glasovima po treći puta ušao u Predsjedništvo BiH, napisao sam tada tekst, da su svi gubitnici – samo je Željko Komšić sebe ponovo uhljebio. Svi analitičari su jednoglasni, da Komšić ništa dobro BiH svojom kandidaturom nije donio, osim što je potkopao odnose između Bošnjaka i Hrvata. On predstavlja sebe kao „Mesiju BiH“, a još su i naivniji oni koji zaista u njemu vide Mesiju, koji na populističkim floskulama kupi jeftine političke poene.

Opis nije dostupan.

VEZANI TEKST:

KOMENTAR DANA: Svi ste gubitnici – samo je dobitnik Željko Komšić, koji je sebe opet uhljebio!

 

Autor: Dnevno.ba/ Josip Šimić Đinđić

ZADNJE VIJESTI