fbpx
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1670492488008-0'); });
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1670492389204-0'); });
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1670492446879-0'); });

BANDIĆ DAO 75 TISUĆA KUNA NAJSEKSI NAVIJAČICI: Proizvodit će gaćice sa crveno-bijelim kockicama!

Autor: Dnevno.ba

ZAGREB - Grad Zagreb i Milan Bandić već treću godinu zaredom nastavili su s provedbom dodjele potpora za samozapošljavanje namijenjene poduzetnicima, piše Jutarnji list.

Cilj je potpora, kako navode u programu natječaja, smanjenje nezaposlenosti u Gradu Zagrebu, a indirektno i pokretanje cjelokupnoga gospodarstva. Potpora je namijenjena nezaposlenim osobama koje su prijavljene u evidenciji Hrvatskog zavoda za zapošljavanje.

Još 2016. godine za tu je svrhu u gradskom proračunu bilo osigurano ukupno 2,5 milijuna kuna za oko 100 nezaposlenih osoba, kao pomoć i poticaj prilikom pokretanja vlastitog posla. Potporu za samozapošljavanje bilo je moguće dobiti za osnivanje obrta, trgovačkog društva (d.o.o. i j.d.o.o.) te za samostalnu djelatnost, a tad je iznosila 25.000 kuna.

Danas potpora iznosi 75.000 kuna, ukupno je podijeljeno 523.963,06 kuna, a potporu je dobilo sedam poduzetnika koji su morali ispuniti razne uvjete, između ostalih i sudjelovati na poduzetničkim radionicama Plavog ureda, među kojima se našla i Ivana Knöll.

Ivana Knöll je svojom pojavom na tribinama tijekom Svjetskog prvenstva u Rusiji osvojila svjetske i domaće medije. Od njezina prvog pojavljivanja na tribinama u Nižnjem Novgorodu u oskudnom izdanju, portali su, onako kako samo oni to znaju, počeli vrištati, a hrvatski su nogometaši, velikim uspjesima unatoč, padali u drugi plan.

Na krilima nogometnog uspjeha i te instant-slave s tribina Knöll je pokrenula vlastiti biznis i počela proizvoditi kupaće kostime s kockastim uzorkom, koje sama dizajnira, pakira i distribuira. Prethodno se prijavila i na zagrebačke poduzetničke radionice Plavog ureda gdje je učila o poduzetništvu i ekonomiji.

“Takve stvari nikad ne možete sa sigurnošću znati. Očekivala sam da ću dobiti potporu, ali nisam mogla biti sigurna dok mi nije stiglo rješenje. Držalo me ponajviše to što je moj brend u potpunosti u duhu Hrvatske, njezinih boja i obilježja pa sam u jednu ruku to smatrala svojom prednošću. Krajnji mi je cilj da moji proizvodi budu nosivi svakodnevno, a ne samo kad su u pitanju dresovi i utakmice jer su crveno-bijele kockice baš lijep dizajn i po njima smo prepoznatljivi u svijetu”, kaže Ivana Knöll.

Knöll će dobivena sredstva, kako kaže, potrošiti na strojeve za proizvodnju, a svoje “CROkini” kupaće kostime proizvodi od talijanskih materijala, ali u Hrvatskoj.

“Sve modele kupaćih kostima sam sama osmislila, dizajnirala i skicirala. Tkanine kupujem u Italiji jer je lycra za kupaće kostime tamo daleko najkvalitetnija. Što se proizvodnje tiče, držala sam se hrvatskih tvrtki. Od šivanja i ambalaže pa nadalje, apsolutno sve je proizvedeno u Hrvatskoj jer želim ponuditi 100 posto hrvatski proizvod, bez obzira na visoku cijenu. Ne zanima me proizvoditi u Kini jer to nema nikakvog smisla”, kaže 27-godišnja poduzetnica koja je nakon opće gimnazije magistrirala grafičku tehnologiju na Sveučilištu u Zagrebu.

Njeni se kupaći kostimi u tri varijante mogu kupiti na njezinu web shopu po cijeni od 59,99 eura. “Jedan od ciljeva je daljnja distribucija u veće trgovačke lance i tvrtke, na tome baš radim, a definitivno se nadam da će moj brend biti dostupan što širim masama. Moj je glavni cilj da kockice nisu samo nešto što se nosi isključivo na utakmice, želim da postanu prihvaćene kao predivan dizajn koji se može savršeno uklopiti u svakodnevni look, a usput predstavljati i Lijepu našu”, pojašnjava djevojka koja je na ideju o kupaćim kostimima “na kockice” došla još 2014. godine.

Autor: Dnevno.ba
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1544621488181-7'); });
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1544621488181-8'); });

ZADNJE VIJESTI

var mpn_wi={userId:11760,siteId:102020,widgetId:103929,widgetType:0};if(void 0===mpn_ref)var mpn_ref=[mpn_wi];else mpn_ref.push(mpn_wi);var mpn_sid=document.getElementById('monadplugscript');if(!mpn_sid){var mpn_dt=new Date,mpn_ns=document.createElement('script');mpn_ns.id='monadplugscript',mpn_ns.type='text/javascript',mpn_ns.defer=!0,mpn_ns.src='//cdn.monadplug.com/format/native/js/hood.js?v='+mpn_dt.getYear()+mpn_dt.getMonth()+mpn_dt.getUTCDate()+mpn_dt.getUTCHours();var pmn_os=document.getElementsByTagName('script')[0];pmn_os.parentNode.insertBefore(mpn_ns,pmn_os)}
ga('send', 'event', 'Monad_underarticle', 'pageview'); (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});