fbpx
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1670492488008-0'); });
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1670492389204-0'); });
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1670492446879-0'); });

Brad Pitt postao novi ambasador brenda De’Longhi, dionice im odmah skočile

Autor: Dnevno.ba

Oskarovac Brad Pitt krenuo je stopama svojeg prijatelja i zvijezde branda Nespresso, glumca Georgea Clooneya, potpisavši ugovor s talijanskim proizvođačem aparata za kavu De’Longhi koji ga je angažirao kao novog ambasadora svoje robne marke, stoji u priopćenju tvrtke.

Dionice De’Longhija su na milanskoj burzi nedugo nakon te objave porasle za 1,9 posto i sada iznose 39,48 eura, prenosi Hina.

Talijanska tvrtka za proizvodnju kućanskih aparata izvijestila je da je međunarodnu kampanju za svoju marku aparata za kavu u kućanstvu pokrenula videom koji je režirao redatelj filma La La Land Damien Chazelle, a njezin glavni akter je Pitt.

Za umjetničku viziju kampanje bio je zadužen snimatelj Linus Sandgren, a glazbu za kampanju napisao je Justin Hurwitz, poznat po dugogodišnjoj suradnji sa Chazelleom. Svi su nagrađeni Oscarima.

Za fotografije i videosnimke bio je zadužen Lachlan Bailey, australski fotograf čije radove koriste brandovi poput Calvina Kleina, Ralpha Laurena, Armanija i Jimmyja Chooa.

“Naša je grupacija posljednjih godina doživjela izniman poslovni uzlet, a u toj je ekspanziji segment aparata za espresso kavu u kućanstvu preuzeo središnju ulogu”, rekao je izvršni direktor De’Longhija Massimo Garavaglia.

“Upravo zato vjerujemo da je Brad Pitt savršen ambasador našeg branda i prava osoba koja će ispričati našu De’Longhi priču ostatku svijeta. On je promotor duha De’ Longhi – odvažan, globalno poznat i priznat, a istodobno sofisticiran i elegantan”, kazao je Garavaglia.

De’Longhi je prošle godine izvijestio o dvoznamenkastom rastu prihoda jer je, zbog karantene povećana potražnja za aparatima za kavu, pomagalima za kuhanje i klima uređajima. Prihod od prodaje aparata za espresso kavu za kućanstva čini više od polovice prometa De’Longhija.

Autor: Dnevno.ba
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1544621488181-7'); });
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1544621488181-8'); });

ZADNJE VIJESTI

var mpn_wi={userId:11760,siteId:102020,widgetId:103929,widgetType:0};if(void 0===mpn_ref)var mpn_ref=[mpn_wi];else mpn_ref.push(mpn_wi);var mpn_sid=document.getElementById('monadplugscript');if(!mpn_sid){var mpn_dt=new Date,mpn_ns=document.createElement('script');mpn_ns.id='monadplugscript',mpn_ns.type='text/javascript',mpn_ns.defer=!0,mpn_ns.src='//cdn.monadplug.com/format/native/js/hood.js?v='+mpn_dt.getYear()+mpn_dt.getMonth()+mpn_dt.getUTCDate()+mpn_dt.getUTCHours();var pmn_os=document.getElementsByTagName('script')[0];pmn_os.parentNode.insertBefore(mpn_ns,pmn_os)}
ga('send', 'event', 'Monad_underarticle', 'pageview'); (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});