Foto: Pixabay

DOKAZANO! U trenutku kupnje mozak nam je na razini PEĆINSKOG ČOVJEKA!

Autor: Snježana Vučković

Iako do Božića treba proći još tri mjeseca, trgovački centri su već na veliko u pripremi s ponudom čokoladnih djedica, kuglica, lampica i jelki, i u to ne treba sumnjati.

Osjećaj, nikako razum

Prve „udare“ božićnim pjesmama možemo očekivati već koncem rujna, jer treba imati na umu da se „Zvončići“ i „All i wont for Christmas is you“ iz godine u godinu pojavljuju sve prije, te tako Mariah Carey iznova oživljava svoju slavu.

No, neuromarketinški stručnjaci slavu ove pjevačice iz pepela dižu samo usputno. Njihov je primarni cilj raznježiti nas, te emotivno pripremiti naš mozak na nesvjesno otvaranje novčanika i kupnju svega što ima veze sa Božićem – čak i ako nam to uopće ne treba.

Ova struka već je dokazala da kupac nad svojom potrošnjom nema pretjeranu kontrolu, pri čemu razum nadvladavaju različiti osjećaji: tuga, sreća, suosjećanje… Istovremeno, proizvođači i ponuđači različitih proizvoda koji sve više angažiraju neuromarketinške stručnjake, više su nego svjesni na koji će način pristupiti potencijalnom kupcu.

Autor: Snježana Vučković

ZADNJE VIJESTI