Namirnica koja povećava ‘muški alat’: Prirodno ga povećajte jednom zauvijek!

Autor: dnevno.ba

Je li moj penis dovoljno velik – pitanje je koje si većina muškaraca postavi bar jednom usvom životu.

Iako je službeno prosječna duljina muškog uda prema analizi 17 različitih studija na preko 15 tisuća muškaraca u erekciji 13, 2 cm, postoje brojni pripadnici jačeg spola koji bi voljeli imati koji centimetar više. Mnoge pozitivne zdravstvene učinke, uključujući značajne prednosti povećanja penisa, ima upravo pravilna prehrana,a a određene namirnice mogu znatno povećati dužinu i obujam penisa.

Kad se idući put uputite do trgovne, savjetujemo stoga da na popis ubacite i ove namirnice, koje će uvećati vaš penis na potpuno prirodan način, a vi se nećete brinuti oko štetnih tvari, zastrašujućih nuspojava, a sigurno smo nećte pomišljati na skupe i opasene operacije.

U čemu je tajna?

Prvo pravilo: Zapamtite, sve što je dobro za naše srce i protok krvi, dobro je i za penis.

Banane su preporučena hrana broj 1 za povećanje penisa.

Istraživanja pokazuju da su češnjak i luk izvrsni za stvaranje zdravog cirkulacijskog protoka krvi kroz čitavo tijelo, a njihova konzumacija pomaže i u sprječavanju zgrušavanja krvi, a osim što pridonose samo pumpanju krvi u srcu, pridonose i protoku krvi u penis.

Losos dokazano omogućava zdrav protok krvi pomaže u postizanju jače erekcije, a zbog Omega-3 i drugih masnih kiselina, dodatno pomaže u stvaranju zdravijeg protoka.

Prirodna hrana za povećanje penisa često sadrži velike količine određenih proteina, a nisko masni jogurti odgovaraju tim kriterijima.

Tamna čokolada je hrana bogata flavonoidima, korisna za povećanje protoka krvi u penis.

Med sadrži visoke razine vitamina B koji potiče proizvodnju testosterona.

Jaja su bogata bjelančevinama, zbog čega su korisna za izgradnju tkiva penisa i kontrolu razine hormona.

Smokve sadrže veliku količinu aminokiselina, važnih organskih spojeva koji potiču seksualnu izdržljivost i libido.

Konzumiranje odgovarajuće količine vode dnevno može pridonijeti povećanju penisa, odnosno pomoći da izgleda duže i deblje.

Sjemenke su općenito veliki izvori aminokiselina, baš kao i smokve, stoga potiču libido i pojačavaju izdržljivost. Nema pravila koje sjemenke možete jesti, to ovisi o vama i vašim preferencijama.

Namirnice koje isto pomažu u zdravlju penisa su špinat i kava. 

Sveučilište u Teksasu provelo je istraživanje 2015. godine kojim su utvrdili kako su muškarci koji piju dvije do tri šalice kave dnevno, za 42 posto manje skloni suočavanju s problemima erektilne disfunkcije, a šanse su za 39 posto manje kod njih nego kod onih koji konzumiraju manje kofeina.

Ono što kava, odnos kofein radi za zdravlje penisa je poboljšanje krvotoka pri čemu dolazi do prokrvljenijeg penisa.

I posljednje, ali ne manje važna je ljuta hrana. U Physiology & Behavior, 2015. je godine objavljeno istraživanje koje je zaključilo kako su kod muškaraca koji konzumiraju ljutu hranu razine testosterona bile veće nego kod onih koji ne podnose ljutu hranu, a poznato je kako je upravo ovaj hormon zaslužan za dužinu penisa. 

Drugo pravilo: Ono što ne odradi hrana, odraditi će vježba

Prirodne metode kojima se navodno “alat” može djelomično produljiti, a ne koštaju ništa:

Metoda istezanja

Čvrsto uhvatite glavicu penisa. Obratite pozornost da ne presječete cirkulaciju (ne bi trebali osjećati neugodu). Povucite i rastežite prema van s dovoljno snage ali samo do granice boli. Ostavite ga u tom položaju 10 do 30 sekundi, a potom odmorite malo i ponovite. Ovo treba činiti svakodnevno od pet do 10 minuta. Penis možete potezati i u stranu – prema trbuhu, bedrima, lijevo i desno na isti način, piše Stallion Style.

Rastezanje palcem

Ovo je slična vježba istezanja ali na nešto drugačiji način. Ulovite vrh svog penisa jednom rukom te držite čvrsto, no prirodno. Potom palac druge ruke postavite na bazu penisa. Povlačite glavić i držite ga tako 10 do 15 sekundi, a da je palac još na korijenu penisa i tako vježbajte pet minuta.

Povlačenje u oba smjera

Jednom rukom treba obuhvatiti glavić, a drugom rukom obuhvatiti korijen penisa i mošnju te povlačiti u oba smjera oko 10 sekundi i napraviti pauzu.

Kegelove vježbe za muškarce

Poznato je kako Kegelove vježbe pomažu ženama u jačanju mišića zdjelice, bolje kontrole mjehura i lakšeg postizanja orgazma, no često se zanemaruju njihova dobrobit za muškarce. Osim kod poboljšanja erektilne disfunkcije, one mogu i utjecati na produljenje samog uda. Prvo što trebaje je pronaći mišić tako da tijekom mokrenja svjesno prekinete tok, a mišić zadužen za to je upravo taj koji trebate vježbati. Nekoliko puta na dan pritišćite taj mišić i držite ga stisnutim po pet sekundi, ali treba pripaziti da pritom ne napinjete mišiće trbuha. Vježbe ponavljajte svakodnevno, sjedeći, ležeći, hodajući…

Autor: dnevno.ba

ZADNJE VIJESTI