Foto: Flickr

Tajne ispravnog pješačenja: Ovim savjetima pospješit ćete metabolizam i zdravlje općenito

Autor: dnevno.ba

Pješačite li triput dnevno po 20 minuta, mogli biste potpomoći proces mršavljenja. Stručnjaci navode da ljudi koji hodaju 15 minuta nakon svakog obroka imaju bolju ravnotežu šećera u krvi od onih koji su hodali 45 minuta u bilo koje doba dana.

Nadalje, hodanje uzbrdo, što uključuje i hodanje po stubama, pomaže u izgradnji mišića, što pak ubrzava metabolizam. Tako ćete sagorjeti  više kalorija čak i kada sjedite za radnim stolom.

Općenito, hodajte tako da napravite jednominutne intervale u kojima ćete ubrzati ritam hodanja i tako ćete povećati broj otkucaja srca te sagorjeti više kalorija. Pošto ubacite jednominutne intervale u svoju rutinu hodanja, postupno počnite povećavati ritam i trajanje intervala.

Osim toga, možete napraviti i kraće stanke u kojima ćete napraviti 15 do 20 čučnjeva ili pak sklekove oslanjajući se na klupu. Sve te vježbe ubrzavaju otkucaje srca, pomažu u izgradnji mišića i u tome da vam hodanje ne postane dosadno

Autor: dnevno.ba

ZADNJE VIJESTI