fbpx
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1670492488008-0'); });
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1670492389204-0'); });
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1670492446879-0'); });

Svjetska premijera: Range Rover Velar

Autor: Net.hr

Trebalo je čekati prvi dan ožujka da Jaguar Land Rover i službeno otkrije automobil kojim upotpunjuje svoju kolekciju luksuznih off-road vozila. Ime najnovijeg člana obitelji jest Range Rover Velar.

Velar će svjetsku premijeru imati u Ženevi na skorašnjem salonu automobila, no već sad je u potpunosti jasno da je sa proizvodnih traka sišao primjerak koji će se sasvim ravnopravno upustiti u borbu za svoj dio tržišta sa elitnim primjercima kombinacije luksuza i visoke tehnologije kao što su, primjerice, njemački ponosi Porsche Macan ili BMW X6.

Ekskluzivna Range Rover linija dobila je svog četvrtog člana koji u gami zauzima mjesto iznad modela Evoque, a ispod Sporta. Istovremeno elegantan i robustan ovaj premium SUV dug 4803 mm ukupno je pet cm kraći od Sporta, a u svojoj najvišoj točci 5 mm viši od Evoquea. Iako mu linija krova nije toliko coupeovska kao kod konkurentnog X6, Velar ustvari jest coupe model branda znatno ‘nagnutiji’ i ‘poletniji’ u odnosu na ostale članove obitelji. Pritom prostranost ne trpi niti malo pa tu može ući u istu rečenicu sa Macanom ili čak i Jaguarovim F-Paceom.

rangrover2-f-932017

Dimenzije Velara, čija će cijena na njemačkom tržištu krenuti od oko 55,000 eura, iznose 4803 x 1930 x 1665mm, a međuosovinski razmak 2874 mm što odgovara spomenutom F-Paceu na čijoj se osnovi i temelji. Kapacitet prtljažnika sa stražnjim sjedalima u njihovoj funkciji iznosi 632 litre, dok se zapremnina širi na 1731 litru ukoliko se ona spuste.

Bogatu ponudu motora otvara 2,0-litreni benzinac s 250 KS, kojeg slijedi 3,0-litreni V6 koji razvija 380 konjskih snaga, dok kod dizelaša ulazni 2,0 stiže u dvije izvedbe snage, sa 180, odnosno 240 KS. Vrh ponude je 3,0 V6 sa 300 KS i ubrzanjem do 100 km/h za nešto oko 6,2 sekunde. Svi motori standardno su upareni sa 8-stupanjskim automatskim mjenjačem. Pogon je na sva četiri kotača, a već osnovni paket opreme Standard nudi mnogo toga, poput 18-colnih aluminijskih naplataka, grijanih prednjih sjedala i vjetrobranskih stakala, LED svjetla, keyless entry… Oprema se dodatno širi paketima SE i HSE.

Autor: Net.hr
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1544621488181-7'); });
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1544621488181-8'); });

ZADNJE VIJESTI

var mpn_wi={userId:11760,siteId:102020,widgetId:103929,widgetType:0};if(void 0===mpn_ref)var mpn_ref=[mpn_wi];else mpn_ref.push(mpn_wi);var mpn_sid=document.getElementById('monadplugscript');if(!mpn_sid){var mpn_dt=new Date,mpn_ns=document.createElement('script');mpn_ns.id='monadplugscript',mpn_ns.type='text/javascript',mpn_ns.defer=!0,mpn_ns.src='//cdn.monadplug.com/format/native/js/hood.js?v='+mpn_dt.getYear()+mpn_dt.getMonth()+mpn_dt.getUTCDate()+mpn_dt.getUTCHours();var pmn_os=document.getElementsByTagName('script')[0];pmn_os.parentNode.insertBefore(mpn_ns,pmn_os)}
ga('send', 'event', 'Monad_underarticle', 'pageview'); (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});