fbpx
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1670492488008-0'); });
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1670492389204-0'); });
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1670492446879-0'); });

BUDUĆNOST AUTOINDUSTRIJE: Jaguar Land Rover koristi tehnologiju zrakoplovne industrije kako bi smanjio emisiju štetnih plinova

Autor: dnevno.ba

Jaguar Land Rover sudjeluje u istraživačkim ispitivanjima kako bi testirao sposobnost naprednih laganih metala i kompozita koji će se koristiti u budućim vozilima.

Kao dio dvogodišnjeg projekta, tvrtka će koristiti tehnologiju razvijenu za zrakoplovnu industriju kako bi shvatila kako materijali reagiraju na korozivno okruženje i na rigoroznim terenima.

Uzorci novih metala i kompozita planirani za uporabu u budućim vozilima Jaguara i Land Rovera bit će ugrađeni u senzore i prolaziti kroz neke od najekstremnijih fizičkih uvjeta na svijetu, testiranih na više od 400 000 km diljem Sjeverne Amerike. Senzori će kontinuirano mjeriti performanse materijala i dijeliti podatke s timom Jaguara Land Rovera u Velikoj Britaniji.

Pomoću ovih podataka inženjeri mogu precizno predvidjeti ponašanje materijala u razvoju budućih vozila kako bi osigurali da lagani metali sljedeće generacije udovoljavaju strogim standardima tvrtke, pružajući dugotrajniji i visokokvalitetni završetak.

Istraživanje je dio Gesamtverband der Aluminiumindustrie (GDA), konzorcija proizvođača aluminija i proizvođača automobila koji istražuju dugovječnost materijala i kako ih mogu učiniti lakšima i trajnijima. Suradnja s čelnicima u industriji osiguranja kvalitete i proizvodnje na razvoju budućih laganih vozila, povećanju učinkovitosti i daljnjem smanjenju emisija ključni je dio vizije Jaguar Land Rover-a Destination Zero – budućnost s nula emisija, nula nesreća i nula zagušenja.

Projekt se temelji na kontinuiranom istraživanju budućih materijala, od projekta REALITY, pionirskog postupka recikliranja koji vrhunskom automobilskom aluminiju daje drugi život, do razvoja tiskane strukturne elektronike, koja može smanjiti težinu elektronike u automobilu za više do 60%.

Autor: dnevno.ba
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1544621488181-7'); });
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1544621488181-8'); });

ZADNJE VIJESTI

var mpn_wi={userId:11760,siteId:102020,widgetId:103929,widgetType:0};if(void 0===mpn_ref)var mpn_ref=[mpn_wi];else mpn_ref.push(mpn_wi);var mpn_sid=document.getElementById('monadplugscript');if(!mpn_sid){var mpn_dt=new Date,mpn_ns=document.createElement('script');mpn_ns.id='monadplugscript',mpn_ns.type='text/javascript',mpn_ns.defer=!0,mpn_ns.src='//cdn.monadplug.com/format/native/js/hood.js?v='+mpn_dt.getYear()+mpn_dt.getMonth()+mpn_dt.getUTCDate()+mpn_dt.getUTCHours();var pmn_os=document.getElementsByTagName('script')[0];pmn_os.parentNode.insertBefore(mpn_ns,pmn_os)}
ga('send', 'event', 'Monad_underarticle', 'pageview'); (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});