fbpx
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1670492488008-0'); });
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1670492389204-0'); });
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1670492446879-0'); });

IZBORI 2020. GODINE: Donosimo vam automobile koji imaju najgoru unutrašnjost

Autor: dnevno.ba

Američki poslovni magazin Bloomberg je izdvojio pet automobila za koje smatra da spadaju među vozila iz 2020. godine koja imaju najgoru unutrašnjost. Izbor je iznenađujući s obzirom na to da su izdvojili i neke skupocjene automobile koji su za mnoge "dječački san".

Kako je naveo Bloomberg, riječ je o automobilima kod kojih zadovoljstvo za volanom ne znači i to da mogu odgovoriti na sve ostale potrebe vozača, a njih je sve više. Smatra da je unutrašnjost automobila najvažnija u vožnji podsjetivši da je to prostor gdje se automobil povezuje sa čovjekom. Karakteristike motora i brzina kretanja automobila se možda mogu zaboraviti, ali se sigurno nikada ne zaboravi kako se neko osjećao u njemu.

Automobili koji su izdvojeni su uglavnom sportski uz napomenu da je dizajn kod ove vrste vozila osmišljen da smanji težinu i optimizira ravnotežu. Ali, ukazao je na to da postoje i drugi proizvođači sportskih automobila koji imaju izvrsnu unutrašnjost – Audi, Ferrari, Porsche i Mercedes.

Automobili s najgorom unutrašnjosti u 2020. godini po izboru Bloomberga su Chevrolet Corvette, McLaren 570 S, Nissan GT-R Nismo, Fiat 500L i Lotus Evora.

Chevrolet Corvette košta 58.900 dolara. Kao nedostatak su navedeni: način na koji je osmišljen prostor između dva sjedišta, niskokvalitetna koža, instrument tabla za koju je Bloomberg istakao da izgleda kao u svemirskom brodu Enterprise, izgled volana i drugo.

Chevrolete Corvette (Foto: Chevrolette)

McLaren 570 S košta 195.000 dolara. Razlozi zbog kojih je unutrašnjost okarakterisana najgorom su neusklađeni šavovi na instrument tabli, loši završni šavovi, vertikalno položen centralni ekran, komplikovan i zbunjujući tehnološki sistem i nemogućnost da se volan podešava prema potrebi vozača.

McLaren 570S (Foto: McLaren)

Nissan GT-R Nismo košta 210.740 dolara. Bloomberg mu zamjera sljedeće: dugmad na instrument tabli za koju misli da izgledaju zastarjelo te vibracije koje se osjete tokom vožnje, a što odaje utisak da se osoba nalazi odnosno vozi u limenci.

Nissan GT-R Nismo (Foto: Nissan)

Fiat 500L košta 24.000 dolara, a Bloomberg je naglasio da ne bi trebao ni postojati. Ocijenio je da je skoro cijeli njegov unutrašnji prostor pogrešno osmišljen. Kao jedan od najvećih nedostataka naveo je iznimno mali, sedmoinčni centralni ekran u koji je moguće uključiti samo jedan USB.

Lotus Evora košta 96.950 dolara. I u ovom slučaju je nedovoljno velik centralni ekran naveden kao jedan od nedostataka.

Lotus Evora (Foto: Lotus)

Bloomberg naglašava da je pozicija motora u stražnjem dijelu automobila uzrokovala lošu vidljivost kada vozač pogleda iza sebe – kada pogleda iza sebe kao da vidi Berlinski zid.

Autor: dnevno.ba
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1544621488181-7'); });
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1544621488181-8'); });

ZADNJE VIJESTI

var mpn_wi={userId:11760,siteId:102020,widgetId:103929,widgetType:0};if(void 0===mpn_ref)var mpn_ref=[mpn_wi];else mpn_ref.push(mpn_wi);var mpn_sid=document.getElementById('monadplugscript');if(!mpn_sid){var mpn_dt=new Date,mpn_ns=document.createElement('script');mpn_ns.id='monadplugscript',mpn_ns.type='text/javascript',mpn_ns.defer=!0,mpn_ns.src='//cdn.monadplug.com/format/native/js/hood.js?v='+mpn_dt.getYear()+mpn_dt.getMonth()+mpn_dt.getUTCDate()+mpn_dt.getUTCHours();var pmn_os=document.getElementsByTagName('script')[0];pmn_os.parentNode.insertBefore(mpn_ns,pmn_os)}
ga('send', 'event', 'Monad_underarticle', 'pageview'); (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});