fbpx
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1670492488008-0'); });
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1670492389204-0'); });
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1670492446879-0'); });

Lancia nekad i sad: Što se dogodilo s legendarnom talijanskom markom?

Autor: dnevno.ba

Lancia je možda jedno od najvećih imena u povijesti automobilske industrije poznata po brojnim legendarnim modelima.

Međutim, danas su se nekadašnji rally-prvaci sveli na modele poput Ypsilon, Voyagera i Flavie. Naravno, riječ je o Chryslerovim modelima koji preko Lancie ulaze na europsko tržište.

Svi auto-moto ljubitelji su razočarani jer, ne tako davno Lancia je izrađivala neke od najvećih rally automobila u povijesti, kao i neke doista sjajne cestovne automobile. Ikone poput Delta Integrala i uistinu legendarne 037, modeli su koji su proslavili ovu talijansku marku.

Lancia je danas dio Fiat Chrysler Automotive (FCA), konglomerata koji također posjeduje Alfa Romeo, još jednog legendarnog talijanskog proizvođača automobila. Do istinskog pada došlo je na prijelazu stoljeća, kada je FCA odlučio da je Lancijina jedina svrha na ovom svijetu biti brend za druge modele u FCA liniji.

Sve je počelo s modelom Delta III, koji je zapravo bio “uljepšani” Fiat Bravo, čime je nagovješten pad Lancie. Nastavak je bio model Flavia ustvario bio Chrysler 200 kabriolet, a Lancia Thema je europska verzija Chryslera 300. Najgore od svega bio je model Lancia Voyager koji je zapravo bio Chryslerov monovolumen sa sedam sjedala.

Danas je od Lancie ostalo samo ime i sjećanje na ono što je nekad značila, a to je marka čiji su modeli krasili brojne postere u dječačkim sobama.

Autor: dnevno.ba
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1544621488181-7'); });
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1544621488181-8'); });

ZADNJE VIJESTI

var mpn_wi={userId:11760,siteId:102020,widgetId:103929,widgetType:0};if(void 0===mpn_ref)var mpn_ref=[mpn_wi];else mpn_ref.push(mpn_wi);var mpn_sid=document.getElementById('monadplugscript');if(!mpn_sid){var mpn_dt=new Date,mpn_ns=document.createElement('script');mpn_ns.id='monadplugscript',mpn_ns.type='text/javascript',mpn_ns.defer=!0,mpn_ns.src='//cdn.monadplug.com/format/native/js/hood.js?v='+mpn_dt.getYear()+mpn_dt.getMonth()+mpn_dt.getUTCDate()+mpn_dt.getUTCHours();var pmn_os=document.getElementsByTagName('script')[0];pmn_os.parentNode.insertBefore(mpn_ns,pmn_os)}
ga('send', 'event', 'Monad_underarticle', 'pageview'); (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});