Ljubitelji automobilizma, pripremite se za nezaboravan viken...
Mitsubishi Lancer Evo VI Tommi Makinen Edition prodan za rekordan iznos
Nakon što je Mitsubishi Lancer Evo VI Tommi Makinen Edition, koji je bio dio Mitsubishijeve Heritage flote u Velikoj Britaniji, prodan za rekordnih 100.000 funti, odnosno 118.200 eura. taj rekord se nije dugo održao.
Na aukciji kuće Silverstone Auctions našao se Mitsubishi Lancer Evo VI Tommi Makinen Edition #001, koji je plaćen 146.250 funti, odnosno 172.825 eura, što je novi rekord za ovakav automobil.
Razlika u cijeni između dva primjerka je očigledna, a rezultat je činjenice da se radi o automobilima s brojevima šasije #006 i #001. Skuplje prodani primjerak je ujedno i prvi proizvedeni, zbog čega je još posebniji.
Set naljepnica u kombinaciji s bijelim 17-inčnim Enkei felgama je dio Special Colour Package paketa, a proizvedeno je svega 212 ovakvih primjeraka.
Evo je u fabričkom stanju osim izduvnog sistema od nehrđajućeg čelika s tim da je originalni još uvijek u posjedu vlasnika, kao i kompletna dokumentacija sa servisnom knjigom. Automobil je prešao 17.703 kilometra te je imao dva vlasnika. Sudeći prema fotografijama, radi se o jednom od najboljih Evo VI modela na svijetu.
Tommi Makinen Edition je najbolja verzija modela Evo VI i vjerovatno najpoželjniji Evo. Pojavio se 2000. godine u čast četiri vezane WRC titule vozača Tommija Makinena u periodu između 1996. i 1999. godine kao najbliža verzija njegoog trkaćeg automobila.
Automobil pokreće 2,0-litarski četverocilindrični motor s turbopunjačem koji zvanično razvija 276 KS i 373 NM obrtnog momenta, ali je zapravo realna snaga oko 300 KS. Motor je uparen s petostepenim manuelnim mjenjačem preko kojeg se snaga prenosi na sva četiri točka. Automobil od 0 do 100 km/h ubrza za 4,4 sekunde te dostiže maksimalnih 240 km/h.
U poređenju sa standardnim modelom Evo VI, Tommi Makinen Edition verzija je ima turbopunjač od titanija, brži upravljač, drugačiji izduvni sistem, remapiranu ECU jedinicu, ojačani diferencijal, redizajnirani prednji branik i nešto drugačiji ovjes.
Cijena specijalne verzije je nakon 21 godine od dolaska na tržište danas trostruko veća.
ZADNJE VIJESTI
Promjene u zvuku motora vašeg automobila mogu biti znak raz...
Tehnologija poluprovodničkih baterija (krutog stanja, eng...
Električni automobili ključan su dio europskih planova zel...