fbpx
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1670492488008-0'); });
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1670492389204-0'); });
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1670492446879-0'); });

Procurile slike nove Mercedesove S-klase: Pogledajte kako će izgledati ‘tata’ svih limuzina

Autor: dnevno.ba

Posljednjih tjedana internet su zatrpale slike kamuflirane Mercedes S-klase koja bi premijeru trebala doživjeti sljedeće godine, piše američki CarThrottle.

Sada je, međutim, otkriveno da kako bi nova S-klasa trebala izgledati u pravom ruhu. Vanjske promjene u odnosu na trenutni model uključuju veću rešetku i tanja trokutasta prednja svjetla slična dijelovima onima u modelu CLS.

Na prvu bi se reklo i ne baš revolucionarno, ali promjene iznutra su puno radikalnije. Konzolom dominira digitalna instrumentalna ploča, ali umjesto da se uklapa u glavni ekran identične veličine kao što je u većini novih  Mercedesa tu je horizontalno orijentiran ogromni ekran poput onoga u Teslinim modelima.

Prvo što se primjećuje je nedostatak fizičkih tipki. Postoji nekoliko kontrola duž trake na dnu ekrana, ali većinu svih osnovnih funkcija vozači će se morati “rješavati” na dodirnom ekranu.

Vanjski dizajn smo već vidjeli u novoj E-klasi koja je rađena na istoj EQS platformi. Stražnji putnički prostor je puno konvencionalniji. Gotovo sve što vidite je obloženo kožom, a tu je i par ekrana u obliku tableta postavljenih na naslone prednjih sjedala.

Što se motora tiče, možemo očekivati da će 3,0-litreni benzinski i 2,9-litreni dizelski pogon, oba sa šest cilindara. Očekuje se i 4,0-litarski AMG benzinski twin-turbo V8. Očekuje se da će svi motori biti blagi hibridi, a zasigurno nas očekuje i pravi plug-in hibrid.

Autor: dnevno.ba
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1544621488181-7'); });
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1544621488181-8'); });

ZADNJE VIJESTI

var mpn_wi={userId:11760,siteId:102020,widgetId:103929,widgetType:0};if(void 0===mpn_ref)var mpn_ref=[mpn_wi];else mpn_ref.push(mpn_wi);var mpn_sid=document.getElementById('monadplugscript');if(!mpn_sid){var mpn_dt=new Date,mpn_ns=document.createElement('script');mpn_ns.id='monadplugscript',mpn_ns.type='text/javascript',mpn_ns.defer=!0,mpn_ns.src='//cdn.monadplug.com/format/native/js/hood.js?v='+mpn_dt.getYear()+mpn_dt.getMonth()+mpn_dt.getUTCDate()+mpn_dt.getUTCHours();var pmn_os=document.getElementsByTagName('script')[0];pmn_os.parentNode.insertBefore(mpn_ns,pmn_os)}
ga('send', 'event', 'Monad_underarticle', 'pageview'); (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});