fbpx
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1670492488008-0'); });
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1670492389204-0'); });
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1670492446879-0'); });
Screenshot: Youtube

Kako riješiti prometnu gužvu u Širokom Brijegu: Kraljević kaže da je na stolu nekoliko opcija

Autor: Dnevno.ba

Vrlo jako gospodarstvo, visoka stopa zaposlenosti, dobar standard u odnosu na ostatak države. Svime time se može pohvaliti Grad Široki Brijeg. No, jedan od gorućih problema središta Županije Zapadnohercegovačke je nedostatak parkinga te prometna gužva koja se zna stvarati u užem gradskom području i na vrlo frekventnoj magistralnoj dionici M6.1.

Stoga ako želite radnim danima proći kroz Široki Brijeg i u određenim dijelovima dana, morate se naoružati strpljenjem zbog poprilično usporenog prometa koji se pogotovo ogleda u poslijepodnevnim satima kada se najveći broj ljudi vraća s posla, piše portal Rtv-hb.com.

Stanje zna biti još gore ako se u isto vrijeme održava sućut u gradskoj mrtvačnici koja je blizu magistralne ceste, ili ako se dogodi bilo kakva nepredviđena situacija.

Činjenica je kako Županija Zapadnohercegovačka bilježi najveći rast (u postotcima) broja registriranih vozila u cijeloj Federaciji, a kako je Široki Brijeg županijsko sjedište i mjesto najvećim brojem stanovnika. Najveći broj tih registriranih vozila otpada upravo na njega. Službeni podaci govore kako ovaj grad ima ukupno oko 14.000 registriranih vozila.

A s obzirom na taj rast, kao i na rast stanovništva u gradskom području, geografski položaj, ali i mora se priznati, loše navike u prometu samih Širokobriježana, sve može dodatno eskalirati u idućim godinama. Čega su svjesni i u gradskoj upravi.

“Mi smo na tranzitnom putu Mostar-Split koji je najfrekventniji kako kažu u ovoj regiji. Sve to daje doprinos gužvi. Naš geografski položaj između brda, ne dopušta jednostavna rješenja”, ističe gradonačelnik Miro Kraljević za RTV HB.

Gužvi pogoduje i nedostatak parkinga u užem središtu grada, kroz koje većim dijelom prolazi jednosmjerna ulica. Stoga se razmišlja o izmještanju glavnih institucija na druge lokacije, korigiranju postojećih prometnica, rušenju pojedinih privatnih objekata, ali i uvođenju aparata za naplatu parkinga.

Osim uređenja kompleksnog prostora oko stare Duhanske stanice, priprema se projekt gradnje podzemne garaže i parkinga uz samu zgradu gradske uprave. Uskoro bi se trebao potpuno urediti postojeći parking prostor ispod hotela i robne kuće, a Kraljević navodi kako sa suradnicima uvelike razgovara o lokalitetu Vrace, koje bi u budućnosti Gradu na rijeci Lištici trebale dati novi urbani štih.

Većina Širokobriježana svjesna problema, neki od njih imaju i određene prijedloge, poput izgradnje nove obilaznice, pješačke zone u središtu grada ili izgradnje velikog parkinga u prostoru oko Duhanske stanice.

Očekivanja su velika i od buduće brze ceste Mostar-Široki Brijeg-Grude-Granica RH, no gradonačelnik smatra kako bi ona samo djelomično rasteretila promet u gradu. A s federalnog proračuna osigurana su sredstva za cestu Mokro-Belušine-Trn koja bi se trebala graditi do kraja godine.

Autor: Dnevno.ba
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1544621488181-7'); });
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1544621488181-8'); });

ZADNJE VIJESTI

var mpn_wi={userId:11760,siteId:102020,widgetId:103929,widgetType:0};if(void 0===mpn_ref)var mpn_ref=[mpn_wi];else mpn_ref.push(mpn_wi);var mpn_sid=document.getElementById('monadplugscript');if(!mpn_sid){var mpn_dt=new Date,mpn_ns=document.createElement('script');mpn_ns.id='monadplugscript',mpn_ns.type='text/javascript',mpn_ns.defer=!0,mpn_ns.src='//cdn.monadplug.com/format/native/js/hood.js?v='+mpn_dt.getYear()+mpn_dt.getMonth()+mpn_dt.getUTCDate()+mpn_dt.getUTCHours();var pmn_os=document.getElementsByTagName('script')[0];pmn_os.parentNode.insertBefore(mpn_ns,pmn_os)}
ga('send', 'event', 'Monad_underarticle', 'pageview'); (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});