googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1670492488008-0'); });
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1670492389204-0'); });
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1670492446879-0'); });

Šala iz 1996. koja je zgrozila SAD, ali smiju joj se i danas

Autor: 24sata

Šala je dosegla vrhunac kada su od tajnika za odnose s javnošću Bijele kuće zatražili objašnjenje. Mike McCurry se nesvakidašnje snašao i nadogradio šalu novim detaljima...

Jedna od pošalica o kojoj će se pričati jako dugo, posebno u SAD-u, je ona iz 1996. godine kada je restoran brze hrane Taco Bell platio oglase preko cijelih stranica u sedam vodećih novina. U njima su 1. aprila napisali kako su kupili simbol američke slobode – Liberty Bell (zvono slobode) i da će naziv svoje tvrtke promijeniti u Taco Liberty Bell. Prodaju tog simbola objasnili su potrebom da se dug zemlje smanji.

Amerikanci su nasjeli, i to na desetke tisuća njih. Ljutito su zvali i Taco Bell Nacionalni povijesni park buneći se protiv toga. Šala je dosegla vrhunac kada su od tajnika za odnose s javnošću Bijele kuće zatražili objašnjenje. Mike McCurry se nesvakidašnje snašao i rekao da su prodali i Linkolnov memorijalni centar i to tvrtki Ford Motor Co. te da će ga preimenovati u Ford Lincoln Mercury Memorial.
Tek popodne tog 1. aprila strasti su se smirile jer je svima postalo jasno da se radi o šali. Lanac restorana brze hrane je tim potezom dobio nesvakidašnju reklamu. David Paine, osnivač PR agencije, koja je bila uključena u stvaranje ove šale, kasnije je rekao da je to najuspješniji projekt na kojem je ikada radio.

Trošak cijele kampanje bio je samo 300.000 dolara, a publicitet koji je Taco Bell dobio vrijedi više od 25 milijuna dolara. Prodaja hrane u restoranima im je u samo dva dana porasla za više od milijun dolara.

Autor: 24sata
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1544621488181-7'); });
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1544621488181-8'); });

ZADNJE VIJESTI

var mpn_wi={userId:11760,siteId:102020,widgetId:103929,widgetType:0};if(void 0===mpn_ref)var mpn_ref=[mpn_wi];else mpn_ref.push(mpn_wi);var mpn_sid=document.getElementById('monadplugscript');if(!mpn_sid){var mpn_dt=new Date,mpn_ns=document.createElement('script');mpn_ns.id='monadplugscript',mpn_ns.type='text/javascript',mpn_ns.defer=!0,mpn_ns.src='//cdn.monadplug.com/format/native/js/hood.js?v='+mpn_dt.getYear()+mpn_dt.getMonth()+mpn_dt.getUTCDate()+mpn_dt.getUTCHours();var pmn_os=document.getElementsByTagName('script')[0];pmn_os.parentNode.insertBefore(mpn_ns,pmn_os)}
ga('send', 'event', 'Monad_underarticle', 'pageview'); (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});