fbpx
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1670492488008-0'); });
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1670492389204-0'); });
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1670492446879-0'); });
Foto: HONDA

(FOTO) HONDA PREDSTAVILA NOVI CIVIC KOJI ĆE U EUROPU DOĆI SAMO S JEDNIM MOTOROM: Za više snage i ručni mjenjač morat ćete u – Ameriku

Autor: Dnevno.ba

Honda je objavila prve slike potpuno novog modela Civic s pet vrata, a riječ je o 11. generaciji vodećeg kompakta ovog japanskog diva.

Čak 11 generacija i 50 godina tradicije dovoljno govore o samom modelu. Potpuno novi Civic će u europi biti ponuđen isključivo kao hibrid sa 143 KS, čime postaje najnoviji model s naprednim pogonskim sustavom e:HEV. Time Honda želi postići cilj da svi europski modeli imaju elektrificirane pogonske sklopove do 2022. godine..

Od lansiranja 1972. godine, Civic je dobro prihvaćen od strane kupaca širom svijeta, prodavši više od 27 milijuna primjeraka u 170 zemalja. Potpuno novi Civic e: HEV trebao bi nastaviti ovaj uspjeh i u Europu stiže od jeseni 2022. godine.

Ručni mjenjač Amerikancima

I dok će u Europi Civic dolaziti samo kao hibrid, u Sjedinjenim Američkim Državama će se on moći nabaviti i sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem, dostupnim s atmosferskim 2,0-litrenim (158 KS) i 1,5-litrenim turbo motorom (180 KS). Iako će se većina amričkih kupaca prije odlučiti za automatski CVT mjenjač.

Automobil krasi kupeovska linija, sa zadnjim zaobljenim djelom, dok je prednji dio gotovo isti kao na limuzinskoj varijanti. Dolazit će u osam boja, uključujući dvije nove nijanse: Boost Blue Pearl i Smokey Mauve Pearl, koje otkrivaju da Civic cilja na mlađu klijentelu.

Foto: HONDA

Civic donosi i posljednji krik tehnike, uključujući novi standardni Honda Sensing paket sigurnosnih tehnologija i pomoćnih tehnologija s kamerom. Nove opcije uključuju zaslon osjetljiv na dodir u boji od 9 inča, vrhunski zvučni sustav Bose i 10,2-inčni potpuno digitalni zaslon instrumenata ispred vozača.

Novi interijer jednostavan je, čist i nenatrpan s iznimnom preglednošću, ergonomijom i tehnologijom usmjerenom na vozača.

Sportski način vožnje

Pored standardnih načina vožnje Normal i Eco, tu je sad i Sportski način koji mijenja omjer pogona i mapiranje radi oštrijeg osjećaja. Eko način rada smanjuje osjetljivost na gas i mjenjač, ​​kao i učinak klima uređaja kako bi se očuvala potrošnja.

Foto: HONDA

Dodajmo i kako Civic veći dio svog tržišnog uspjeha može zahvaliti upravo SAD-u gdje je treći najprodavaniji osobni automobil u posljednjih 48 godina.

Autor: Dnevno.ba
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1544621488181-7'); });
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1544621488181-8'); });

ZADNJE VIJESTI

var mpn_wi={userId:11760,siteId:102020,widgetId:103929,widgetType:0};if(void 0===mpn_ref)var mpn_ref=[mpn_wi];else mpn_ref.push(mpn_wi);var mpn_sid=document.getElementById('monadplugscript');if(!mpn_sid){var mpn_dt=new Date,mpn_ns=document.createElement('script');mpn_ns.id='monadplugscript',mpn_ns.type='text/javascript',mpn_ns.defer=!0,mpn_ns.src='//cdn.monadplug.com/format/native/js/hood.js?v='+mpn_dt.getYear()+mpn_dt.getMonth()+mpn_dt.getUTCDate()+mpn_dt.getUTCHours();var pmn_os=document.getElementsByTagName('script')[0];pmn_os.parentNode.insertBefore(mpn_ns,pmn_os)}
ga('send', 'event', 'Monad_underarticle', 'pageview'); (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});