googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1670492488008-0'); });
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1670492389204-0'); });
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1670492446879-0'); });

INSPEKTORAT RS: Najviše primjedbi na tehničke proizvode i odjeću

Autor: Dnevno.ba

BANJA LUKA - Potrošači u Republici Srpskoj najviše se žale da trgovci ne prihvaćaju reklamacije za tehničke proizvode, odjeću, obuću, telekomunikacione i komunalne usluge.

Povremeno se obraćaju i potrošači sa reklamacijama usluga u turizmu, što je Tržišna inspekcija također uspješno rješavala u ovoj godini.

U proteklih devet mjeseci inspektori su izvršili 181 kontrolu, po konkretnim reklamacijama potrošača.

Trgovci su potrošačima vraćali novac ili vršili zamjenu proizvoda novim. Bilo je i slučajeva gdje su zahtjevi potrošača bili neopravdani, kao što je zahtjev da “Toplana” popravi radijator u stambenoj jedinici potrošača, naveli su iz Inspekcije RS-a.

U 129 slučajeva reklamacija je uvažena i riješena na mjestu događaja, dok su u 23 kontrole inspektori rješenjem naložili trgovcu da potrošaču omogući ostvarivanje njegovih prava. U 27 slučajeva reklamacija nije bila opravdana.

Za devet mjeseci ove godine republička tržišna inspekcija je izvršila više od 5.600 kontrola, u kojima su u cilju otklanjanja nepravilnosti izrečene 664 upravne mjere, dok je zbog počinjenih prekršaja izdat 951 prekršajni nalog u vrijednosti od 589.400 KM, a nadležnim sudovima podneseno sedam prekršajnih prijava, prenosi N1.

Autor: Dnevno.ba
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1544621488181-7'); });
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1544621488181-8'); });

ZADNJE VIJESTI

var mpn_wi={userId:11760,siteId:102020,widgetId:103929,widgetType:0};if(void 0===mpn_ref)var mpn_ref=[mpn_wi];else mpn_ref.push(mpn_wi);var mpn_sid=document.getElementById('monadplugscript');if(!mpn_sid){var mpn_dt=new Date,mpn_ns=document.createElement('script');mpn_ns.id='monadplugscript',mpn_ns.type='text/javascript',mpn_ns.defer=!0,mpn_ns.src='//cdn.monadplug.com/format/native/js/hood.js?v='+mpn_dt.getYear()+mpn_dt.getMonth()+mpn_dt.getUTCDate()+mpn_dt.getUTCHours();var pmn_os=document.getElementsByTagName('script')[0];pmn_os.parentNode.insertBefore(mpn_ns,pmn_os)}
ga('send', 'event', 'Monad_underarticle', 'pageview'); (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});