googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1670492488008-0'); });
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1670492389204-0'); });
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1670492446879-0'); });

Usvojena odluka o cestovnom povezivanju Sarajeva i Goražda

Autor: Sobodna bosna

SARAJEVO - Vlada Federacije BiH je, na današnjoj sjednici u Sarajevu, donijela Odluku o utvrđivanju javnog interesa za izgradnju regionalne ceste s ciljem cestovnog povezivanja Sarajeva i Goražda i početka realizacije ovog projekta.

Utvrđeno je da je izgradnja regionalne ceste Goražde – Hranjen – Hrenovica, dužine 13,7 kilometara, kao dio cestovnog povezivanja Sarajeva s Goraždem, od javnog interesa za Federaciju BiH. Odluka znači pristupanje izradi investicijsko-tehničke dokumentacije, zaključno sa izradom glavnog Projekta cestovnog povezivanja Goražde – Hranjen – Hrenovica sa objektima i infrastrukturom koji su njen sastavni dio, pribavljanju urbanističke suglasnosti, te izradi elaborata i provedbi eksproprijacije.

Za realizaciju ove odluke, u okviru svojih nadležnosti, zaduženi su Federalno ministarstvo prometa i komunikacija, Federalno ministarstvo financija, JP Autoceste Federacije BiH d.o.o. Mostar, Vlada i Direkcija za ceste Bosanskopodrinjskog kantona.

U obrazloženju Odluke navedeno je da je cestovno povezivanje Sarajeva s Goraždem jedan od najvažnijih projekata vezan za ovaj dio Bosne i Hercegovine i FBiH. Značaj projekta je višestruk i utiče na ukupan razvoj, podršku izuzetnim privrednim aktivnostima u Bosanskopodrinjskom kantonu, podršku održivom povratku na cjelokupnom području i pretvaranje izuzetno ruralnih u područja čija namjena može biti usmjerena u razne svrhe.

Opredjeljenje o samoj trasi je usvojeno kroz Prostorni plan Bosanskopodrinjskog kantona i podrazumijeva izgradnju nove dionice trase od 13,7 km Goražde – Hranjen- Hrenovica i dalje nastavlja na postojeći izgrađeni magistralni put M5.

Projekat podrazumijeva i skraćivanje postojećih putnih pravaca prema Goraždu za oko 40 km, uz izbjegavanje planinskih prevoja. Ovo pitanje je prepoznato i kroz usvojenu Strategiju transporta FBiH i Okvirnu strategiju transporta BiH. Također je dio dokumenta koji je usvojila Vlada FBiH – Lista 100 strateških projekata FBiH.

Do sada je Bosanskopodrinjski, u suradnji s Kantonom Sarajevo, izabrao projektanta za izradu investiciono-tehničke dokumentacije za novi dio trase i proces projektiranja je u završnoj fazi sa obavljenim geološkim istraživanjima.

Cijeneći da je ovaj projekt ispunio većinu preduvjeta za početak realizacije i poduzimanje aktivnosti u tom procesu, donošenje ovakve odluke je potpuno opravdano, navodi se u obrazloženju odluke.

Procjenjuje se da će cijeli projekt koštati oko 200 milijuna KM i u cjelini će se financirati iz budžeta Federacije BiH, odnosno iz fonda akumulirane dobiti poduzeća u vlasništvu Federacije BiH.

Podsjetimo, na jednoj od ranijih sjednica, Vlada FBiH je usvojila nacrt budžeta u kojem je precizirano da će u cestogradnju u narednoj godini investirati oko 256 milijuna KM.

Autor: Sobodna bosna
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1544621488181-7'); });
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1544621488181-8'); });

ZADNJE VIJESTI

var mpn_wi={userId:11760,siteId:102020,widgetId:103929,widgetType:0};if(void 0===mpn_ref)var mpn_ref=[mpn_wi];else mpn_ref.push(mpn_wi);var mpn_sid=document.getElementById('monadplugscript');if(!mpn_sid){var mpn_dt=new Date,mpn_ns=document.createElement('script');mpn_ns.id='monadplugscript',mpn_ns.type='text/javascript',mpn_ns.defer=!0,mpn_ns.src='//cdn.monadplug.com/format/native/js/hood.js?v='+mpn_dt.getYear()+mpn_dt.getMonth()+mpn_dt.getUTCDate()+mpn_dt.getUTCHours();var pmn_os=document.getElementsByTagName('script')[0];pmn_os.parentNode.insertBefore(mpn_ns,pmn_os)}
ga('send', 'event', 'Monad_underarticle', 'pageview'); (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});