Ljubitelji automobilizma, pripremite se za nezaboravan viken...
Auto Doktor o Peugeot 307 1.4i iz 2005.: ‘Motor je nemiran u leru’
Riječ Auto Doktora uvijek je dobrodošla.
PITANJE ČITATELJA
Peugeot 307 1.4i, 75 KS, 237.000 km, 2005., počeo je raditi nemirno i tresti u praznom hodu. Kazaljka okretomjera varira od 800 do 2500/min. Prije dvije godine promijenio sam elektroničke bobine, pa ne znam je li to može povezano s ovim problemom.
AUTODOKTOR
Peugeot 307 ima jako pouzdan i izdržljiv osnovni benziski model 1.4i. Obzirom na godine i kilometre treba ga pregledavati temeljito, i to mehanički i elektronički.
Treba izmjeriti tlakove kompresije hladnog motora kako bi se utvrdio stupanj istrošenja.
U dobrom stanju, trebalo bi iznosi oko 10 bara, ali ako je stupanj niži od 9 bara, onda svakako treba popravak.
Mora se izmjeriti i tlak goriva koji u leru mora iznositi 1,5 bara, dok u srednjim okretajima minimalno 3,5 bara.
Važno je provjeriti i ispravnost elektromotornog ventira za podešavanje rada u praznom, što može predstavljati problem kod starijih benzinaca verzije 1.1 i 1.4.
Također se ne smije zaboraviti i provjeriti temeljita elektronička dijagnostia te ispravnost senzora tlaka usisnog zraka, senzor temperature i visokonaponskog paljenja.
ZADNJE VIJESTI
Promjene u zvuku motora vašeg automobila mogu biti znak raz...
Tehnologija poluprovodničkih baterija (krutog stanja, eng...
Električni automobili ključan su dio europskih planova zel...